#YouWillWantToStayForever: Η νέα καλοκαιρινή καμπάνια του ΕΟΤ για την Ελλάδα ξεχειλίζει από συναισθήματα και εικόνες
JTeam
30 Μαΐου 2022
«Αν επισκεφθείς μία φορά την Ελλάδα, θα θες να μείνεις για πάντα εκεί»... Η φετινή καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού περικλείει σχεδόν τα πάντα από τον τόπο που έχει συνδεθεί με τον ήλιο, με τα πιο πλούσια χρώματα και τους πιο «ζεστούς» ανθρώπους, προσφέροντας μια μοναδική και ασύγκριτη αίσθηση.
Επίκεντρο της καμπάνιας, κάθε κρυμμένη κι έκδηλη ομορφιά που αποκαλύπτεται πίσω από κάθε εικόνα και λέξη. Πρωταγωνιστής ο Όττο, ένας Αυστριακός που πριν χρόνια, και συγκεκριμένα το 2013, αποφάσισε να επισκεφθεί την Ελλάδα μετά από burnout για να ζήσει από κοντά το ελληνικό καλοκαίρι. Μαζί με όσα αφηγείται για την άφιξή του και όσα ένιωσε εδώ, ταξιδεύουμε μαζί με το συναίσθημα που τελικά τον ώθησε να έρθει να μείνει για πάντα στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια πραγματική ιστορία που υπογραμμίζει κάθε γνωστό και άγνωστο λόγο, για τον οποίο κάθε ταξιδιώτης «βάζει» στην καρδιά του τη χώρα μας και κάθε φορά θέλει να επιστρέψει στο μέρος που κάποτε τόσο αγάπησε. Η Ελλάδα με κρυφούς συμβολισμούς και εικόνες, γίνεται ο τόπος που επανασυνδέει τους ταξιδιώτες με όσα είναι πολύτιμα για εκείνους. Είναι κάτι σαν την προσωπική «Ιθάκη» του καθενός για να ανακτήσει τις χαμένες αξίες της ζωής.
Τι είναι αυτό που βρίσκει να αγαπήσει κανείς τόσο στην Ελλάδα; Τα λευκά σπίτια, τον ήλιο, την εξοχή, τα παραδοσιακά χωριά, όλες εκείνες τις παραδοσιακές γεύσεις μα πιο πολύ τους ανθρώπους της, το πηγαίο φιλότιμο, τη φιλοξενία, την απλότητα και όλα εκείνα τα στοιχεία που κρατάει κανείς αιώνια στην καρδιά του μετά από την επίσκεψή του εδώ.
Η Ελλάδα είναι το μέρος που θες να ξαναεπιστρέψεις, είναι το σύνολο των εικόνων και των εμπειριών που θα σε κάνουν να μη θες να φύγεις ποτέ από εδώ και δεν το λέμε εμείς, οι Έλληνες αλλά όποιος το έχει ζήσει από κοντά. Με έμπνευση λοιπόν την πιο δυνατή αληθινή ιστορία, η παρακάτω καμπάνια «προειδοποιεί» για το τι μπορεί να συμβεί στον ταξιδιώτη αν αποφασίσει να επισκεφθεί για πρώτη φορά τη χώρα. Οι διακοπές είναι πολύ πιθανό να γίνουν το νέο του σπίτι και οι λόγοι είναι προφανείς από τα παρακάτω πλάνα και λόγια.
Σχετικά με τη νέα καμπάνια, ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:
«Ως ένα από τα πέντε ισχυρότερα τουριστικά brand στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, φέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας. Μια αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη ο οποίος αρχικά ήρθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα.
Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε φέτος μια επιτυχημένη χρονιά. Για ακόμα μια φορά θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον Πρόεδρό του κ. Αντώνη Παπαδημητρίου για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο το χρόνο».
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε για την νέα καμπάνια:
«Μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό. Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ όλο το χειμώνα και την άνοιξη, ήρθε η ώρα για την κλασική καλοκαιρινή καμπάνια. Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου φέτος, το οποίο αγγίζει το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού Ελλάδα. Ταυτότητα και αυθεντικότητα τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφτεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό».
Η καμπάνια υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση.