Αυτή είναι η σωστή αναλογία για να αποκτήσεις δυνατούς και ογκώδεις μυς

Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2021

Μπορεί να αφιερώνεις μερόνυχτα σε προπονήσεις αλλά η μυϊκή σου ανάπτυξη παρατηρείς ότι μένει στα ίδια επίπεδα. 

Έχεις δοκιμάσει όλους τους δυνατούς τρόπους για να τα καταφέρεις αλλά ο στόχος μοιάζει πλέον απλησίαστος. Κι όμως, οι ερευνητές διατυμπανίζουν ότι βρήκαν το κλειδί για μια πραγματικά ογκώδη μυϊκή ανάπτυξη και επιμένουν πως δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο!

Για μεγάλους μυς και ακόμη μεγαλύτερη δύναμη, αρκεί να τρως όλη την πρωτεΐνη σου. Αυτό σημαίνει ότι όσο αυξάνεις με την κατάλληλη προπόνηση το ποσοστό μυϊκής μάζας στο σώμα σου, η μεγάλη βοήθεια έρχεται από την κατανάλωση πρωτεΐνης, αφενός για να υποστηρίξει την υπάρχουσα μυϊκή μάζα και αφετέρου για να κατασκευάσει νέες ίνες και μεγαλύτερο όγκο.

Επομένως, αυτό που δεν πρέπει να παραλείπεις ποτέ, είναι να καταναλώνεις ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογα με τα κιλά σωματικού βάρους που εμφανίζεις ανά περίοδο υπερτροφίας. Η ποσότητα αυτή είναι 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους. Για να το επιτύχεις, πρέπει να ακολουθείς ένα καθημερινό πρόγραμμα διατροφής που θα περιέχει απαραίτητα φυσική πρωτεΐνη, (κόκκινο κρέας, αυγά, πουλερικά), όπως και σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος μετά από κάθε προπόνηση.

Εκτός από τη σωστή διατροφή, χρειάζεται να εντάξεις στην καθημερινότητά σου και μερικές πολύ συγκεκριμένες ασκήσεις, όπως τη διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT). Η εν λόγω καρδιαγγειακή άσκηση θα δώσει ώθηση στο σώμα σου να αναπτύξει μυϊκές ίνες τύπου ΙΙ, οι οποίες είθα προσφέρουν την απαραίτητη δύναμη και αντοχή που χρειάζεσαι.

Η ανάπτυξη των μυών αφότου βάλεις σε εφαρμογή αυτά τα δύο μυστικά, θα είναι εντυπωσιακή και το μόνο σίγουρο είναι πως όλοι γύρω σου θα έχουν δει μαζί με εσένα, τη νέα εκδοχή του εαυτού σου.