Πώς προχωράμε μπροστά; Do it your way!

Τζένη Μπαλατσινού
Τρίτη 6 Ιούνιος 2017
lookingforward.jpg

Και ναι είναι στο χέρι μας να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μπροστά και να το κάνουμε αυτό κάθε μέρα. Δεν χρειάζεται να κοπιάσουμε, χρειάζεται να βρούμε το τρόπο. Το μυστικό βρίσκεται στις επιλογές μας. Και όπως λέει και το σοφό ρητό: Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Ένα ωραίο τέντωμα στο κρεβάτι, ένα χαμόγελο στον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου, μία αγκαλιά στο παιδί σου, ένα σωστό πρωινό που θα μας δώσει την απαραίτητη ενέργεια και δύναμη για να ανταπεξέλθουμε σε ό,τι συναντήσουμε μέσα σε μία ημέρα. .  

Ως προς το τελευταίο, και επειδή γνωρίζω ότι οι περισσότερες δεν έχουμε χρόνο για ένα βασιλικό πρωινό, θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε τα δημητριακά Fitness, τα οποία περίεχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθούν στην απελευθέρωση ενέργειας από την τροφή και βάζουν ένα φρένο στα τσιμπολογήματα. Δεν χρειάζεται να σας πω ότι προτιμώ τα Fitness Chocolate και Dark Chocolate. Είμαι ελαφρώς γλυκατζού βλέπετε και το γεγονός ότι πλέον έχουν 25% περισσότερες νιφάδες σοκολάτας με έχει χαροποιήσει ιδιαίτερα. Βέβαια, μία καλή επιλογή είναι και τα Fitness Fruits, που τώρα έχουν και cranberries εκτός από σταφίδες, μήλο, ανανά, παπάγια και καρύδα. Ναι, τα έχω μελετήσει ενδελεχώς!

Δεν συμφωνείτε πως ένα σωστό πρωινό, μπορεί να μας βοηθήσει να νιώσουμε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε και να μετακινήσουμε κάθε εμπόδιο; Δεν λέω πως είναι εύκολο -τις περισσότερες φορές δεν είναι. Μπορεί να πάρει χρόνο και αρκετή υπομονή, αλλά πάντα μα πάντα είναι εφικτό. Και το να επιλέγουμε τρόπους που θα μας φέρουν ένα βήμα πιο κοντά ως προς αυτό το στόχο, είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε. 

Οπότε, ξεκινάμε δίνοντας στον οργανισμό μας το "καύσιμο" - άρα σωματικά είμαστε έτοιμες - και συνεχίζουμε με: 

Ευγνωμοσύνη – το να εξασκούμε την ευγνωμοσύνη πραγματικά μας βοηθά να εκτιμήσουμε όλα αυτά που έχουμε στη ζωή μας. Να βρούμε την ευχαρίστηση στα απλά πράγματα. 

Πατάμε το pause στις σκέψεις μας – ο διαλογισμός και η εστίαση στον τρόπο που αναπνέουμε μπορεί να κάνει το νου να ηρεμήσει. Προσπαθήστε μέσα στην ημέρα σας να βρείτε ήσυχες στιγμές, που μπορείτε να ξεκουράσετε το σώμα και το πνεύμα σας. 

Συγκεντρωνόμαστε στις θετικές σκέψεις - Πώς λειτουργεί αυτό; Αντιλαμβανόμαστε το εκάστοτε πρόβλημα, το αποδεχόμαστε, το αποκωδικοποιούμε και στη συνέχεια με θετική σκέψη δρούμε στο να μπορέσουμε να το προσπεράσουμε. 

Αποδεχόμαστε την κατάσταση - Αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε μία κατάσταση, το να την αποδεχθούμε μας βοηθά και στο να την ξεπεράσουμε.  

Να θυμάστε πως με ευγένεια και ηρεμία και φυσικά με ένα σωστό πρωινό μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά και στο τέλος της ημέρας να πούμε πως τα καταφέραμε. 

Πιστέψτε πως μπορείτε να τα καταφέρετε. Και θα τα καταφέρετε. 

TRENDING ARTICLES