REAL LIFE TRUE STORIES

«Η εμμηνόρροια δεν έχει φύλο»: Μία καμπάνια αφιερωμένη στα trans και non-binary άτομα


Εύα Κονδύλη

5 Ιουλίου 2021

«Η εμμηνόρροια δεν έχει φύλο»: Μία καμπάνια αφιερωμένη στα trans και non-binary άτομα
Σε ένα τεράστιο βήμα για τη συμπερίληψη όσον αφορά την εμμηνόρροια, η μάρκα εσώρουχων εποχής Pantys ξεκίνησε την πρώτη της σειρά σχεδιασμένη με τις ανάγκες των τρανσέξουαλ και των μη δυαδικών ατόμων.

Σε ένα τεράστιο βήμα για τη συμπερίληψη σε ό,τι αφορά την έμμηνο ρύση, η εταιρεία εσώρουχων Pantys ξεκίνησε την πρώτη της σειρά σχεδιασμένη σύμφωνα με τις ανάγκες των trans και των non-binary ατόμων.

Ονομάστηκε «The Boxer» και έχει σχεδιαστεί για όσους δεν αισθάνονται άνετα να φορούν περισσότερο γυναικεία προϊόντα περιόδου, ενώ έχει ως στόχο να ανοίξει τη συζήτηση γύρω από το πώς βλέπουμε την εμμηνόρροια και τη σημασία της προσαρμογής των προϊόντων για τις ανάγκες όλων.

Το brand επέμενε να ενσωματώσει μέλη της trans κοινότητας καθ' όλη τη διαδικασία κατασκευής και δοκιμών, για να διασφαλίσει ότι το Boxer εξυπηρετεί τους ανθρώπους που την χρειάζονται πραγματικά.

Τα σορτς είναι κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό με τις άλλες συλλογές της Pantys, όπως αδιάβροχο ύφασμα για την αποφυγή διαρροών, καθώς και αντιβακτηριακά και αντιμυκητιακά στρώματα υφάσματος.

«Η εμμηνόρροια δεν έχει φύλο - είναι εξαιρετικά σημαντικό να προσφέρουμε υγεία και συμπερίληψη σε όλους τους ανθρώπους που έχουν περίοδο», λέει η Emily Ewell, CEO και co-founder της Pantys. «Ο κύριος στόχος μας ως μάρκα είναι να παρέχουμε πρόσβαση σε βιώσιμα προϊόντα για όλο και περισσότερους ανθρώπους».

«Καθώς η μάρκα εξελίχθηκε, συνειδητοποιήσαμε πόσο αόρατοι είναι οι άντρες στην κοινωνία και καταλάβαμε πως θα μπορούσαμε να τους ενδυναμώσουμε για να συμμετέχουν στη συζήτηση γύρω από την εμμηνόρροια».

«Θέλουμε όλοι να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως», προσθέτει η Maria Eduarda Camargo, COO, CFO και co-founder της Pantys. 

«Σήμερα, τα εμμηνορροϊκά προϊόντα που διατίθενται στην αγορά είναι κατασκευασμένα για γυναίκες και ενισχύουν την επικοινωνία που έχει σχεδιαστεί για ένα γυναικείο κοινό, αλλά αυτό είναι ένα σοβαρό ζήτημα για τους άνδρες που έχουν επίσης περίοδο».

«Έτσι, εκτός από την προσφορά ενός νέου προϊόντος, το Boxer θα προσφέρει ορατότητα, άνεση και λειτουργικότητα στις περιόδους των ανδρών».

Ο trans συγγραφέας και podcaster Jonas Mari, ο οποίος πήρε μέρος στην καμπάνια του προϊόντος, υπερασπίστηκε την κυκλοφορία εσώρουχων εμμηνόρροιας που απελευθερώνει όλους όσοι θέλουν να αγοράσουν προϊόντα περιόδου.

«Η εμμηνόρροια περιόρισε την ελευθερία μου, όπου δεν μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου ή να κάνω τις δικές μου επιλογές στην κοινωνία», λέει. «Η συλλογή Pantys είναι πολύ σημαντική, και όχι μόνο για τους άντρες, αλλά για όλους τους ανθρώπους που δεν αισθάνονται άνετα με τα γυναικεία προϊόντα».

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Instagram

Δείτε ακόμη: 10 celebrities που δεν γνώριζες ότι ανήκουν στην LGBTQ+ κοινότητα

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits

jenny.gr