REAL LIFE WHO

Από YouTuber με σκλήρυνση, σε influencer για πάνες ενηλίκων: Η ιστορία ενός 27χρονου κοριτσιού που «σπάει» κάθε ταμπού


JTeam

22 Ιανουαρίου 2025

πάνες
Shutterstock
Η Πρι (Pree) είναι η πρώτη influencer στον κόσμο που διαφημίζει πάνες για ενήλικες

Σε ηλικία 19 ετών διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας, η οποία της προκάλεσε προβλήματα στον έλεγχο της ουροδόχου κύστης της. Κάπως έτσι βρήκε «καταφύγιο» στον διαδικτυακό κόσμο. Άνοιξε ένα κανάλι στο YouTube το 2018, το ονόμασε «Bumble Pree» και μιλούσε για τη ζωή της. Ήταν ειλικρινής, επικεντρωνόταν στον πόνο που της προκαλούσε η ασθένειά της, στη διατροφή που ακολουθούσε και στο πώς αντιμετώπιζε την κίνηση του σώματός της. Αυτό για το οποίο σίγουρα δεν μιλούσε, ήταν για πάνες ενηλίκων – παρά το γεγονός ότι η ακράτεια είναι ένα συνηθισμένο σύμπτωμα της σκλήρυνσης.

Σήμερα, η Πρι (Pree) είναι η πρώτη influencer στον κόσμο που διαφημίζει πάνες για ενήλικες. «Ακράτεια ή μήπως όχι, ας αγκαλιάσουμε μαζί τις πάνες για ενήλικες!», την ακούμε να λέει σε ένα βίντεό της στο YouTube. H ίδια έχει συνεργαστεί με κορυφαία brands με πάνες στις ΗΠΑ, οι σελίδες της στα social είναι γεμάτες από κριτικές για πάνες και βίντεο «δοκιμών» και πλέον, εμπνέει τους ανθρώπους να μιλούν για ένα θέμα που θεωρούταν και θεωρείται ταμπού.

«Ποιο άτομο που έχει ακράτεια και μιλάει γι' αυτό;» σκεφτόταν η ίδια, πριν πάρει την απόφαση να διαφημίσει αυτά τα προϊόντα. Και τότε συνειδητοποίησε: «Πρέπει να γίνω εγώ αυτό το άτομο». Ναι, στην αρχή ανησυχούσε για το πώς θα αντιδρούσαν οι άλλοι, αλλά παρατήρησε ότι υπήρχαν πολλοί εκεί έξω που είχαν ανάγκη το περιεχόμενό της. Πλέον, δεν είναι απλώς ένας άνθρωπος που έχει ακράτεια, αλλά ένας άνθρωπος που μοιράζεται δημόσια την εμπειρία του.

Η παγκόσμια αγορά για πάνες ενηλίκων αναμένεται να αυξηθεί κατά 9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να σπάει το στίγμα και να προσφέρει στους νεότερους πελάτες αυτό που θέλουν. Ανάμεσα στις εταιρείες στις ΗΠΑ που πουλούν πάνες ενηλίκων, η InControl, ανεβάζει βίντεο με νέες γυναίκες που φορούν crop-tops και πάνες, ενώ χορεύουν τα τραγούδια της Τσάπελ Ρόαν. Μια άλλη εταιρεία, η Depend, σχεδίασε πάνες για όσους θέλουν να τις φορούν σε συναυλίες. «Η ιδέα βασίστηκε σε ένα πολιτιστικό φαινόμενο που έχουμε δει πρόσφατα με τους θεατές συναυλιών —ειδικά τους Swifties που επιλέγουν να φορούν πάνες για να μην χάσουν κανένα μέρος της συναυλίας», είπε η Senior Manager της εταιρείας.

Και ενώ αυτά τα brands απευθύνονται σε εκείνους που αντιμετωπίζουν ακράτεια, υπάρχει και ένα άλλο κοινό με το δικό του ξεχωριστό ενδιαφέρον για τις πάνες μεγάλου μεγέθους: Η κοινότητα των Adult Baby Diaper Lovers (ABDL). Αυτή η ομάδα, φορά τις πάνες για συναισθηματική άνεση και ήταν ο τρόπος που η Πρι άρχισε να ανοίγεται στη χρήση τους. Αν και είχε ανάμεικτα συναισθήματα για αυτό στην αρχή, «δεν ήθελα να νομίζουν ότι έχω φετίχ για τις πάνες», μόλις γνώρισε κάποιους από την κοινότητα των ABDL, η στάση της άλλαξε. «Πολλοί από αυτούς που είναι ABDL έχουν επίσης ακράτεια», είπε και κάπως έτσι ξεκίνησε να κάνει διαφημίσεις και για αυτό το κοινό.

Σήμερα, η ζωή της Πρι έχει αλλάξει, και η ίδια αλλάζει και τη ζωή άλλων ανθρώπων.