ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η Heidi Klum και η κόρη της Leni ποζάρουν μαζί στη νέα καμπάνια Intimissimi


JTeam

13 Οκτωβρίου 2022

Η Heidi Klum και η κόρη της Leni ποζάρουν μαζί στη νέα καμπάνια Intimissimi
To mother-daughter duo ποζάρει με εσώρουχα του ιταλικού brand

Το διάσημο μοντέλο Heidi Klum και η 18χρονη κόρη της Leni ποζάρουν μαζί στην νέα καμπάνια του ιταλικού lingerie brand Intimissimi.

Μαμά και κόρη αγκάλιασαν τη φυσική τους ομορφιά και γιόρτασαν η μία την άλλη.

«Μια ιστορία αυτοπεποίθησης, χαράς ζωής και αγάπης μεταξύ μητέρας και κόρης. Οι δυό τους γιορτάζουν την τέχνη των ιταλικών εσωρούχων», δήλωσε η Intimissimi για τη συνεργασία στο Instagram.

Jenny.Gr

«Μαζί με την Intimissimi γιορτάζουμε τις γυναίκες, την αγάπη και την υποστήριξη μεταξύ μητέρας και της κόρης της και το πόσο σίγουρες, όμορφες και χαρούμενες μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις τα εσώρουχα», έγραψε η Klum στο Instagram. Η Intimissimi προχωρά με μία νέα καμπάνια με πρωταγωνίστριες την εντυπωσιακή Heidi Klum και τη μεγαλύτερη κόρη της Leni ως icons της αυτοπεποίθησης, της χαράς της ζωής και της αγάπης μεταξύ μητέρας και κόρης.

Jenny.Gr

Μαζί η Heidi και η Leni δείχνουν ότι η Intimissimi είναι ένα brand για όλες τις γυναίκες. Ανεξάρτητα ηλικίας, φόρμας και στυλ. Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν τον ισχυρό δεσμό μεταξύ μητέρας και κόρης, αλλά και την άνευ όρων αγάπη, φιλία και στήριξη.
Η Heidi Klum είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο, παρουσιάστρια, παραγωγός, επιχειρηματίας και μητέρα τεσσάρων παιδιών. Η 18χρονη κόρη της, Leni, κατακτά και εκείνη τον κόσμο της μόδας με εξώφυλλα σε διεθνή περιοδικά και παρουσία σε events.

Jenny.Gr

Μαζί με τις εκπληκτικές φωτογραφίες των δύο γυναικών με ασορτί ασπρόμαυρα δαντελένια set η καμπάνια περιλαμβάνει ένα σέξι αλλά παιχνιδιάρικο βίντεο στο οποίο χορεύουν και διασκεδάζουν στο studio.
Η ιδέα πίσω από το τηλεοπτικό σποτ ήταν να φανούν πώς είναι πραγματικά οι δυο τους. Το κοινό έχει την εντύπωση μίας “behind the scenes” ματιάς και των δύο προσωπικοτήτων σε μία φωτογράφηση. Η Leni αρχίζει να παίζει την ιταλική όπερα ‘’Barbiere di Siviglia’’ ως σύνδεσμος με την ιταλική κληρονομιά του brand και επίσης ως σύνδεση με το ‘’the Art of Italian lingerie’’. Αισθάνονται ελεύθερες, χαρούμενες και με αυτοπεποίθηση, αλληλοεπιδρούν με παιχνιδιάρικο και θετικό τρόπο.


Σαν μητέρα και κόρη. Σαν δύο γυναίκες που διασκεδάζουν μαζί φορώντας τα αγαπημένα τους lingerie sets.
Την καμπάνια υπογράφει ο Thomas Hayo, γυρίστηκε στο Λος Άντζελες και θα ξεκινήσει στην Ελλάδα στις 24 Οκτωβρίου 2022.