ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Versace Icons: Κίλιαν Μέρφι και Αν Χάθαγουεϊ είναι το ανατρεπτικό δίδυμο της νέας καμπάνιας του οίκου


JTeam

3 Απριλίου 2024

Versace Icons: Κίλιαν Μέρφι και Αν Χάθαγουεϊ είναι το ανατρεπτικό δίδυμο της νέας καμπάνιας του οίκου
«Δυνατοί, αποφασιστικοί, εμβληματικοί. Για μένα, η Αν και ο Κίλιαν είναι δύο από τους μεγαλύτερους σύγχρονους ηθοποιούς»

Ο Κίλιαν Μέρφι και η Αν Χάθαγουεϊ είναι το νέο ισχυρό και ανατρεπτικό δίδυμο που πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της συλλογής «Versace Icons», του ιταλικού οίκου - και χωρίς υπερβολή, τα πρώτα πλάνα από τη φωτογράφιση μας έχουν ήδη καθηλώσει. Πριν λίγες ώρες, η Donatella Versace, μέσω σχετικής ανακοίνωσής της στο Instagram, τόνισε πως οι δυο stars του Χόλιγουντ, βραβευμένοι και οι δύο με Όσκαρ, είναι τα νέα «icons» του πολυτελούς brand.

«Δυνατοί, αποφασιστικοί, εμβληματικοί. Για μένα, η Αν και ο Κίλιαν είναι δύο από τους μεγαλύτερους σύγχρονους ηθοποιούς. Απίστευτα ταλαντούχοι και ευγενικοί άνθρωποι, τους οποίους θαυμάζω και σέβομαι, πανέμορφοι στο Icons. Πολύ Versace», είναι τα λόγια της Donatella Versace για τη νέα καμπάνια του οίκου. Ποζάροντας στους φακούς των φωτογράφων μόδας, Μερτ Άλας και Μάρκους Πίγκοτ, οι ηθοποιοί παρουσιάζονται σε μια σειρά από έγχρωμα και ασπρόμαυρα πορτρέτα, όπου αναδεικνύεται η ξεχωριστή ραπτική του οίκου και γίνεται «ένα» με τις προσωπικότητες των εμβληματικών ηθοποιών.

«Έχω γνωρίσει πολλές δυνατές, συναισθηματικά συνειδητοποιημένες, φιλόδοξες, αληθινές, αστείες, περήφανες, αγαπημένες, σέξι, έξυπνες, ταλαντούχες, γενναιόδωρες, μοναδικές γυναίκες Versace, όπως η Donatella. Μια γυναίκα Versace έχει το θάρρος να είναι ο εαυτός της. Είμαι πολύ χαρούμενη, είναι τιμή μου που είμαι μία από αυτές, και είμαι ενθουσιασμένη που ξανασμίγω με την οικογένεια Versace για τη νέα καμπάνια Icons», δήλωσε η Αν Χάθαγουεϊ για τη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου. Από την πλευρά του, ο σταρ του «Oppenheimer», τόνισε ότι «η συνεργασία με τη Donatella – από την κοινή χρήση αναφορών εικόνων μέχρι την επιλογή της μουσικής των Fountains D.C. για το βίντεο – είχε ως αποτέλεσμα μια καμπάνια που αντικατοπτρίζει το ποιος είμαι».

Το διαφημιστικό σποτ, αντλεί έμπνευση από τις καμπάνιες Versace Men's της δεκαετίας του 1990. Σε σχετικό βίντεο που κοινοποίησε ο οίκος Versace στο IG, ο Κίλιαν εμφανίζεται στα παρασκήνια της φωτογράφισης, όπου φοράει ένα λευκό tank top, ένα μαύρο κοστούμι, καθώς και την καμπαρντίνα του οίκου με το print της Medusa. «Αποφεύγω να κοιτάω το μόνιτορ όταν κάνω ταινίες. Είναι επειδή είναι ένας διαφορετικός χαρακτήρας, ξέρεις; Ποτέ δεν θέλεις να επηρεάσεις το ταξίδι σου», ακούγεται να λέει. Στο τέλος, του βίντεο, προσθέτει: «Καθαρό και κλασσικό, είναι Versace».

Πόσο iconic πια, Κίλιαν;

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.