UPDATE #NOW

Philipp Plein: Γίνεται το πρώτο μεγάλο Fashion brand που δέχεται πληρωμές με κρυπτονομίσματα


Σύρμα Κιουπελόγλου

10 Αυγούστου 2021

Philipp Plein
Από ό,τι φαίνεται, μετά από μερικές μάλλον αποτυχημένες προσπάθειες στην αρχή, τα κρυπτονομίσματα ήρθαν για να μείνουν. Με το γνωστό σε όλους Bitcoin να ηγείται αυτών, αποτελούν μία peer-to-peer αποκεντρωμένη ηλεκτρονική μορφή χρήματος, σχεδιασμένη να χτίζει κοινότητες και αφοσίωση. Από το 2009 έως σήμερα έχουν δημιουργηθεί πάνω από 6.000 κρυπτονομίσματα. 

Από ό,τι φαίνεται, μετά από μερικές μάλλον αποτυχημένες προσπάθειες στην αρχή, τα κρυπτονομίσματα ήρθαν για να μείνουν. Με το γνωστό σε όλους Bitcoin να ηγείται αυτών, αποτελούν μία peer-to-peer αποκεντρωμένη ηλεκτρονική μορφή χρήματος, σχεδιασμένη να χτίζει κοινότητες και αφοσίωση. Από το 2009 έως σήμερα έχουν δημιουργηθεί πάνω από 6.000 κρυπτονομίσματα. 

Το μεγάλο στοίχημα τώρα είναι να πραγματοποιηθεί η μετάβαση αυτής της ιδέας από τους κύκλους της τεχνολογίας σε ένα πιο ευρύ κοινό καταναλωτών, κερδίζοντας την αποδοχή των brands και των influencers.

Η μόδα δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από ένα τόσο μεγάλο trend και ενώ η εμπλοκή της συζητιόταν εδώ και καιρό, την αρχή προς αυτήν την κατεύθυνση έκανε η εταιρεία Philipp Plein, όντας το πρώτο μεγάλο fashion brand που θα δέχεται κρυπτονόμισμα ως πληρωμή.

Ο δημοφιλής, παγκόσμιος οίκος μόδας, που πήρε το όνομά της από τον Γερμανό σχεδιαστή της και εδρεύει στην Ελβετία, ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη ότι θα δέχεται 15 είδη κρυπτονομισμάτων, συμπεριλαμβανομένου του bitcoin (BTC, +5,47%) και του ether (ETH, +7,31%).

Οι πληρωμές κρυπτογράφησης θα γίνονται δεκτές τόσο στα καταστήματα λιανικής πώλησης Philipp Plein όσο και στο διαδίκτυο. Το brand έχει συνεργαστεί με την Coinify, μια πλατφόρμα συναλλαγής κρυπτονομισμάτων που ανήκει στο Voyager Digital. 

Η πρωτοβουλία αυτής της Philipp Plein αποτελεί απλά μέρος μίας παγκόσμιας τάσης της βιομηχανίας της μόδας. Μπορούμε να καταλάβουμε το μέγεθος της επικείμενης αλλαγής που πρόκειται να φέρει η υιοθέτηση μίας τέτοιας καινοτομίας, αν αναλογιστούμε ότι ένας ιστορικός οίκος όπως είναι η Burberry, κυκλοφόρησε συλλεκτικά NFTs και ο όμιλος πολυτελείας LVMH δοκίμασε ήδη μία υπηρεσία ελέγχου ταυτότητας με βάση το blockchain, τη βασική τεχνολογία πίσω από τη χρήση κρυπτονομισμάτων. Μάλιστα, μερικά brand πολυτελείας και ομορφιάς, συμπεριλαμβανομένων των ωρολογοποιών Hublot και Franck Muller, δέχονται ήδη κρυπτονόμισμα ως πληρωμή.

Το συχνά αμφιλεγόμενο brand του Plein, το οποίο είναι γνωστό για την ιδιαίτερη αισθητική του, ήταν από καιρό θιασώτης της εισβολής της τεχνολογίας στον κόσμο της μόδας και ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που ανέπτυξαν μια εσωτερική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Πιστεύω ότι τα κρυπτονομίσματα είναι το μέλλον και η ομάδα μου και εγώ έχουμε δεσμευτεί σε χρόνο και πόρους, εκτελώντας όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις του συστήματος για να υιοθετήσουμε αυτόν τον νέο τύπο νομίσματος», δήλωσε ο ίδιος ο Plein σε δελτίο τύπου.

Ωστόσο, το άλμα αυτό δεν έρχεται χωρίς σημαντικά οφέλη και για τα ίδια τα brands. Η αποδοχή του Bitcoin και άλλων κρυπτονομισμάτων προσελκύει νέους πελάτες και ενισχύει τις πωλήσεις. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, οι χρήστες κρυπτονομισμάτων έχουν μέση αξία παραγγελίας τα 450 $, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους χρήστες που έχουν τα 200 $. Σημαντικό είναι επίσης, ότι οι εταιρείες επιβαρύνονται με χαμηλότερες κρατήσεις για πληρωμές κρυπτογράφησης από ό, τι για πληρωμές με πιστωτική κάρτα. Το τοπίο της μόδας αλλάζει με τη σειρά του και ακολουθεί τον παλμό της τεχνολογίας

Πηγή φωτογραφίας εξωφύλλου: Getty images

Δείτε ακόμη: Η πρώτη αποκλειστική boutique Philipp Plein είναι εδώ

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits

jenny.gr