Και η Tiffany & Co. στο παιχνίδι των NFT με μενταγιόν που απεικονίζουν χαρακτήρες CryptoPunk
JTeam
2 Αυγούστου 2022
Ο Alexandre Arnault, γιος του προέδρου της LVMH και αντιπρόεδρος προΪόντος και επικοινωνίας στη θυγατρική της, τη γνωστή Tiffany & Co. ρώτησε τον προηγούμενο Απρίλιο στο Twitter: «Να φτιάξουμε κατά παραγγελία μενταγιόν Tiffany & Co. για τους ιδιοκτήτες CryptoPunk που θα είναι διαθέσιμα για μόνο μία εβδομάδα; Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε 10.000…»
Το 80% των απαντήσεων ήταν θετικές κι έτσι ο ιστορικός οίκος κοσμημάτων δημιούργησε τα NFTiff. Για 30 μονάδες του κρυπτονομίσματος Ethereum (ή περίπου 50.000 δολάρια) όσοι έχουν ήδη CryptoPunk στη συλλογή τους μπορούν να αγοράσουν κι ένα NFTiff, που συνοδεύεται από τα μενταγιόν που περιέγραψε ο Arnault. Κάθε μενταγιόν θα απεικονίζει μάλιστα το χαρακτήρα CryptoPunk που ανήκει στο χρήστη.
Τα μενταγιόν θα είναι φτιαγμένα από rose gold ή χρυσό 18 καρατίων και τουλάχιστον 30 πολύτιμους λίθους ή διαμάντια το καθένα. Οι αγοραστές δεν θα μπορούν να επέμβουν στο σχεδιασμό, θα λάβουν το τελικό σχέδιο τον Οκτώβριο και το τελικό προϊόν στις αρχές του 2023. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν 10.000 CryptoPunk NFT, αλλά η εταιρεία θα εκδώσει μόνο 250 NFTiffs και κάθε πελάτης δεν θα μπορεί να αγοράσει πάνω από τρία.
Αν και η αγορά των κρυπτονομισμάτων έχει πέσει φέτος, αρκετά fashion και luxury brands έχουν επενδύσει σε πρότζεκτ στο Metaverse, προσπαθώντας να προσελκύσουν το ανάλογο κοινό, το οποίο είναι γνωστό για τα ακριβά του γούστα. Για παράδειγμα η Prada μόλις ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας συλλογής NFT που θα δίνει πρόσβαση σε μια επίδειξη μόδας του οίκου το Σεπτέμβριο.