UPDATE #NOW

John Lewis: Η φετινή του χριστουγεννιάτικη διαφήμιση θα σας κάνει πάλι να κλάψετε, αλλά για έναν πολύ αληθινό λόγο


Κλέλια Φατούρου

15 Νοεμβρίου 2022

John Lewis: Η φετινή του χριστουγεννιάτικη διαφήμιση θα σας κάνει πάλι να κλάψετε, αλλά για έναν πολύ αληθινό λόγο
Η φετινή διαφήμιση των γνωστών βρετανικών πολυκαταστημάτων είναι πιο τρυφερή και ρεαλιστική από ποτέ

Αν έχεις βρεθεί στο βρετανικό πολυκατάστημα John Lewis λίγο πριν τα Χριστούγεννα, ξέρεις τη μαγική του ατμόσφαιρα (και το πόσο ακριβό είναι). Ένα άλλο πράγμα που κάνει πολύ καλά είναι οι διαφημίσεις τέτοια εποχή. Και φέτος είπε να αφήσει στην άκρη το glam και τους celebrities και να ευαισθητοποιήσει το κοινό.

Οι διαφημίσεις του John Lewis δίνουν πάντα το εναρκτήριο λάκτισμα των Χριστουγέννων (όπως η Mariah Carey στην Αμερική) τα τελευταία 10 χρόνια. Φέτος λοιπόν, βλέπουμε έναν άντρα που κάνει ό,τι μπορεί για να προετοιμαστεί για την άφιξη την νέας ανάδοχης κόρης, Ellie. Μαθαίνει skating, αν και χτυπάει, στολίζει δέντρο και αυτή είναι μία υπέροχη ρεαλιστική ιστορία που μάς ενημερώνει ότι περισσότερα από 108.000 παιδιά στο Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκονται σε δομές. Τα John Lewis υπόσχονται ότι θα βοηθήσουν στις μελλοντικές ευκαιρίες όλων των νέων ανθρώπων.

Η φετινή διαφήμιση έρχεται σε τεράστια αντίθεση με την περσινή. «Είναι μία πολύ διαφορετική ιστορία σε σχέση με τις προηγούμενες. Σκοπός ήταν να σας κάνουμε να σταματήσετε και να σκεφτείτε πώς μπορείτε να βοηθήσετε», επεσήμανε η επικεφαλής του τμήματος πελατών, Claire Pointon. Μιλάμε όμως για μία στρατηγική που έχουν υιοθετήσει και άλλα brands, όπως το Marks & Spencer, το Tesco και το Boots, που επικεντρώνονται στις οικογένειες ή σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

«Θα μπορούσαμε να επιλέξουμε τη χριστουγεννιάτικη μαγεία και τη διασκέδαση αλλά δεν νιώθαμε ότι είναι το σωστό για φέτος, με όλα αυτά που συμβαίνουν. Νιώσαμε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την πλατφόρμα για να στείλουμε ένα μήνυμα. Θέλαμε να έχουμε το γέλιο αλλά με έναν διαφορετικό τρόπο», ανέφερε η μάνατζερ του τμήματος διαφήμισης, Holly Kicul.

Η διαφήμιση δημιουργήθηκε υπό τις συμβουλές των ειδικών των οργανισμών "Action for Children" και "Who Cares?" της Σκοτίας. Αν και η διαφήμιση δεν καλεί το κοινό να κάνει δωρεές, το 1/4 των πωλήσεων από συγκεκριμένα προιόντα, όπως το skateboard που είδαμε, θα δοθεί στους συγκεκριμένους φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Στα καταστήματα John Lewis, επίσης, θα υπάρχουν τα giving trees, από τα οποία οι πελάτες θα μπορούν να παίρνουν ένα στολίδι, αφού κάνουν δωρεές από 5 έως 15 λίρες.