AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING

Πώς να σταματήσεις να νιώθεις ένοχη όταν θες να ρίξεις άκυρο σε εξόδους


JTeam

13 Σεπτεμβρίου 2022

Πώς να σταματήσεις να νιώθεις ένοχη όταν θες να ρίξεις άκυρο σε εξόδους
@unsplash
Πατά pause στο decision paralysis και βάλε τις ανάγκες και την διάθεση σου σε προτεραιότητα

Μπορεί να είχες κάνει πλάνα και σχέδια για το Σαββατοκύριακο που έρχεται και να ήθελες να το ζήσεις το the fullest. Αλλά έρχεται για παράδειγμα Σάββατο και το τελευταίο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να σηκωθείς από το κρεβάτι σου, πόσο μάλλον να ξενυχτήσεις μέχρι αργά για ποτό και την επόμενη ημέρα να νιώθεις "κομμάτια".

Από την άλλη όμως, δεν θες να ακυρώσεις και τους φίλους ή τον σύντροφο σου. Μπορεί να ανυπομονούν για την στιγμή αυτήν ή και να σου έχουν πει το πόσο ανυπομονούν για να περάσουν χρόνο μαζί σου και να βγείτε. Αν λοιπόν νιώθεις πως το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να chillαρεις και να ξεκουραστείς, τότε για αρχή μπορείς να τους το πεις, να σε συνοδέψουν σε πιο χαλαρή και ξεκούραστη συνάντηση.

Αλλά αν δεν είναι αυτή η φάση, έχουμε τις κατάλληλες συμβουλές/υπενθυμίσεις από την ειδική θεραπεύτρια Micheline Maalouf, η οποία σε βοηθά στο να θέσεις σε προτεραιότητα τα θέλω σου, χωρίς χρειαστεί να νιώθεις τύψεις και ενοχές για την ακύρωση της εξόδου σου.

Είναι ΟΚ το να ακυρώνεις πλάνα και τα άτομα που πραγματικά νοιάζονται για σένα θα το καταλάβουν

Η πίεση δεν βοηθά πουθενά και το να βγεις τελικά με το ζόρι χωρίς να το θες πραγματικά... θα καταλήξεις (πιθανότατα) να περάσεις καλά, οπότε τζάμπα η κούραση. Όπως επίσης η πίεση από τους γύρω σου δεν θα είναι και πολύ ωφέλιμη, μπορεί να κάνουν την προσπάθεια τους, αλλά αν βλέπεις ότι εκνευρίζονται για την ακύρωση, δεν αξίζει να χαλαστείς. Αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται για σένα θα αποδεχτούν τα θέλω σου και θα τα καταλάβουν.

Είναι και αυτό μια πρακτική selfcare

Δεν είναι εγωιστικό να βάλεις την διάθεση σου σε προτεραιότητα, δεν είπαμε να μην έχεις ενσυναίσθηση, αλλά όταν κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις, και θα ξεκουραστείς, θα γεμίσεις ενέργεια και θα ανανεωθείς. Πάρε τον χρόνο σου, ξεκουράσου, απόλαυσε την ηρεμία και τον χρόνο με τον εαυτό σου και οι έξοδοι... εκεί είναι.

Μην μετανιώνεις την απόφασή σου

Μπορεί να νιώσεις το γνωστό και ως FOMO, (fear of missing out), ότι χάνεις δηλαδή στιγμές με την παρέα. Ωστόσο όταν πραγματικά θες τον χρόνο σου, άκουσε τον εαυτό σου και όσο καλά και να περάσουν, μη το αφήσεις να σε επηρεάσει. Άλλωστε δεν μπορείς να τα κάνεις και όλα σε αυτήν την ζωή, ούτε και να μην χάνεις ποτέ τίποτα. Κάθετι έχει και το τίμημα του, αλλά σημασία έχει εσύ τι θες περισσότερο για εκείνη την χρονική στιγμή.