Δείτε ποια άσκηση έκανα και απέκτησα επίπεδη κοιλιά σε μόλις ένα μήνα

Τζουλιάννα Καρνέζη
Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου 2018
172379-ovumsb-989.jpg

Καταρχάς θα ήθελα να αναφέρω ότι μπορεί το γυμναστήριο να είναι η πιο αποτελεσματική λύση για να γυμνάσει κανείς το σώμα, αφού εκεί υπάρχουν τα κατάλληλα μηχανήματα για κάθε είδους εκγύμναση αλλά και το κατάλληλο προσωπικό που δίνει τις ανάλογες συμβουλές, όμως οι υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μου, δεν μου επιτρέπουν να αφιερώνω τόσο πολύ χρόνο για να γυμναστώ. Ωστόσο βρήκα μια άσκηση η οποία με βοήθησε να αποκτήσω μέσα σε ένα μήνα επίπεδη κοιλιά.

Ποια είναι αυτή η άσκηση; Είναι η γνωστή σε όλους σανίδα. Η συγκεκριμένη άσκηση είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές που μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι. Δεν απαιτεί εξοπλισμό, ιδιαίτερο χρόνο ούτε χρειάζεται πολύς καιρός για να δούμε τα αποτελέσματα. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να κάνω σανίδα κάθε μέρα για ένα μήνα. Στην αρχή καθόμουν μισό λεπτό και σιγά σιγά αύξανα το χρόνο. Αυτό που με δυσκόλεψε περισσότερο ήταν ότι έπρεπε να θυμάμαι να κάνω σανίδα κάθε μέρα και να κρατάω χρόνο ώστε να κάθομαι όλο και περισσότερη ώρα.

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Το λίπος από την κοιλιά άρχισε να υποχωρεί και φυσικά απέκτησα κοιλιακούς. Εκτός όμως από την επίπεδη κοιλιά η σανίδα ενίσχυσε τους μύες των μηρών, τη μέσης και των γλουτών και η καθημερινή επανάληψή της δημιούργησε ένα καλύτερο στήριγμα για την πλάτη μου. Επίσης βελτίωσε τη στάση τους σώματός μου. Ο κορμός μου άρχισε να τεντώνεται και να ισιώνει και το σώμα μου να ευθυγραμμίζεται και έτσι στο τέλος του μήνα απέκτησα τη συνήθεια να στέκομαι με όρθια πλάτη. Τέλος αυτό που κέρδισα κάνοντας κάθε μέρα σανίδα είναι ότι βελτιώθηκε η ψυχολογία μου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση της σανίδας μειώνει το άγχος και καταπολεμάει την κατάθλιψη.

Φυσικά δεν σταμάτησα στον ένα μήνα αλλά συνεχίζω και κάνω σανίδα σχεδόν κάθε μέρα, έτσι ώστε τα αποτελέσματα να γίνονται όλο και πιο εμφανή.