Η Yoga & Pilates Teacher Ιωάννα Κολιακουδάκη μάς δείχνει ασκήσεις pilates για ένα γρήγορο πρόγραμμα στο σπίτι

Ιωάννα Κολιακουδάκη
Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2020

Το Pilates δημιουργήθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates για φυσική αποκατάσταση. Ο σκοπός της συγκεκριμένης πρακτικής είναι η απόκτηση δύναμης, ευελιξίας και η επίγνωση του σώματος, χωρίς να πάρει όγκο. Οι κυριότεροι στόχοι του είναι να δυναμώσει η κοιλιά, να βελτιώσει τη στάση του σώματος, να μακρύνει τη σπονδυλική στήλη, να αναπτύξει την ισορροπία και τη συνολική δύναμη. 

Στη μέθοδο του Pilates υπάρχουν 6 βασικές αρχές, συγκέντρωση, έλεγχος, κεντράρισμα, αναπνοή, ροή και ακρίβεια. Όταν αυτές οι αρχές συνδυάζονται, το Pilates μπορεί να προσφέρει ένα μακρύ γυμνασμένο σώμα, δυναμώνοντας τους μύες από μέσα προς τα έξω.

Μάλιστα ο Joseph Pilates συνήθιζε να λέει: «Σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι τη διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς νέο σώμα».

Οι ασκήσεις απευθύνονται σε όλους τους ανθρώπους, σε εκείνους που κάνουν καθιστική ζωή, μέχρι και σε αθλητές, γι αυτό και αποτελεί την ιδανική προπόνηση. Μπορεί επίσης, να εφαρμοστούν με μεγάλη αποτελεσματικότητα και σε ειδικές περιπτώσεις ανθρώπων που ταλαιπωρούνται από χρόνιες μυοσκελετικές παθήσεις (σκολίωση, κύφωση, οσφυαλγία, παθήσεις δίσκων, αυχενικό σύνδρομο) ή τραυματισμούς, σε άτομα τρίτης ηλικίας, ακόμη και σε εγκύους.

Σκεφτείτε ένα δέντρο, λένε οι ειδικοί στο Pilates και αναρωτηθείτε εάν έχει όλη τη δύναμη στα άκρα του. Όχι. Το δέντρο είναι τόσο ισχυρό, όσο ισχυρά είναι ο κορμός και οι ρίζες του. Χωρίς ένα ισχυρό κορμό, το δέντρο θα πέσει. Αυτό αντιπροσωπεύει και το Pilates.

Εάν θέλετε να γυμναστείτε στο σπίτι κάνοντας Pilates η Yoga & Pilates Teacher Ιωάννα Κολιακουδάκη μας δείχνει τον τρόπο. Εσείς απλά πατήστε play στο παρακάτω video. 

Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.