WELL BEING ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Self-Love: 5 μικροί τρόποι να αγαπάς τον εαυτό σου κάθε μέρα


Κλέλια Φατούρου

28 Μαΐου 2022

Self-Love: 5 μικροί τρόποι να αγαπάς τον εαυτό σου κάθε μέρα
Pexels/Yaroslav Shuraev
Οι απλοί τρόποι που σου υπενθυμίζουν ότι πρέπει να φροντίζεις τον εαυτό σου

Ακούγεται αυτονόητο αλλά δεν είναι. Χανόμαστε μέσα στη δίνη της δουλειάς, των καθημερινών υποχρεώσεων και ξεχνάμε τη σημασία του να φροντίζουμε τον εαυτό μας, τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο.

Ευτυχώς, υπάρχει και κάτι καλό που μας έμεινε από την καραντίνα και αυτό είναι το self-care. Ανακαλύψαμε πώς είναι να παίρνουμε τον χρόνο για να ακούσουμε τον εαυτό μας, τις ανάγκες του και να τον βάζουμε σε προτεραιότητα. Αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτή είναι μία καθημερινή διαδικασία, που δεν τελειώνει. Ακολουθούν μερικοί μικροί τρόποι που απευθύνονται σε σώμα και ψυχή.

Πού είναι το χιούμορ σου;

Δεν θα το πιστέψεις, αλλά το χιούμορ είναι περισσότερο απαραίτητο στις δύσκολες στιγμές, γιατί τότε είναι που το χρειάζεσαι. Όταν κάτι δεν πηγαίνει καλά, λίγος αυτοσαρκασμός μας βοηθά να προχωρήσουμε. Αν έχεις άτομα στο περιβάλλον σου που μοιράζονται την ίσια αίσθηση χιούμορ, είσαι ένας αυτάρκης άνθρωπος.

Να βρίσκεις κάθε μέρα χρόνο για εσένα

Ακούγεται ουτοπικό, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Έστω και 10 λεπτά αρκούν για να διαβάσεις, να ζωγραφίσεις, να κάνεις διαλογισμό ή ό,τι άλλο σε γεμίζει.

Άγγιξε τον εαυτό σου

Με όποιον τρόπο νομίζεις. Μπορεί να είναι ερωτικός και έτσι να πάρεις όλα τα οφέλη της αυτοικανοποίησης ή να αγγίξεις το σώμα σου, επειδή νιώθεις στενοχωρημένη και μόνη. Συνδέεσαι με τον εαυτό σου και ανακουφίζεσαι από βαριά συναισθήματα. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε να μας συμβεί μόνο από ένα άλλο σώμα.

Ρουτίνα και όχι καταναγκασμός

Το κλειδί βρίσκεται στο πώς αποφασίζεις να δεις τα πράγματα. Αν βλέπεις τη μαγειρική, τα ψώνια και όλες τις καθημερινές υποχρεώσεις ως κάτι καταναγκαστικό, θα νιώθεις συνέχεια χάλια. Δες τα ως κομμάτι της ρουτίνας που εσύ έχεις επιλέξει.

Γυμναστική με τον τρόπο που σου αρέσει

Δεν χρειάζεται να πηγαίνουμε όλοι στα γυμναστήρια. Αν θέλεις τις ενδορφίνες, αλλά προτιμάς το περπάτημα ή το τρέξιμο και όχι κάτι έντονο, να κάνεις αυτό που θες και να το αντιμετωπίσεις ως δώρο στον εαυτό σου. Ακόμα και ο χορός στο σαλόνι είναι εξαιρετική μορφή self-care.

TAGS