3 κανόνες που σας επιτρέπουν να τρώτε περισσότερο και να χάνετε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2018
1233333.jpg

Κανόνας #1: Να έχετε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σε κάθε γεύμα

Ο πρώτος κανόνας είναι να περιλαμβάνετε αυτά τα θρεπτικά συστατικά σε κάθε γεύμα. Γιατί; Η πρωτεΐνη σας κρατάει για αρκετές ώρες χορτάτους, άρα είστε και λιγότερο επιρρεπείς στα τσιμπολογήματα μέσα στην ημέρα. Οι φυτικές ίνες συμβάλουν στην ισορροπία των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού. Μερικές καλές επιλογές είναι για πρωινό: ομελέτα με σπανάκι και τυρί. Για μεσημεριανό δοκιμάστε κοτόπουλο με σαλάτα  και για βραδινό ψάρι με κολοκυθάκια.

Διαβάστε εδώ: Με αυτό το ρόφημα θα μειώσετε το άγχος

Κανόνας #2: Προσπαθήστε να τρώτε σταθερές ώρες μέσα στην ημέρα

Τα σταθερά επίπεδα σακχάρου στο αίμα βοηθάνε στη μείωση της όρεξης. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα και να μην αφήνετε το σώμα σας νηστικό για πάνω από 3 με 4 ώρες. Ένας έξυπνος τρόπος είναι να προγραμματίζετε τα γεύματά σας ώστε να γνωρίζετε τι και πόσο τρώτε και για να μην τσιμπολογάτε απεριόριστα μέσα στην ημέρα.

Κανόνας #3: Να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τα καλά λιπαρά οξέα

Η κατανάλωση μονοακόρεστων που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, αβοκάντο, στα αμύγδαλα και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων που βρίσκονται στα ψάρια, στο λιναρόσπορο, στα καρύδια βοηθάει την απώλεια βάρους και μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου διαβήτη τύπου 2. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας μια μερίδα καλού λίπους, όπως ένα smoothie με πράσινα λαχανικά, αβοκάντο και ηλιόσπορους. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα