WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πώς θα μειώσετε την κυτταρίτιδα, τρώγοντας


16 Νοεμβρίου 2019

Πώς θα μειώσετε την κυτταρίτιδα, τρώγοντας

Η κυτταρίτιδα είναι μια αλλαγή του δέρματος που εμφανίζεται στις περισσότερες γυναίκες. Η αλλοίωση αυτή δημιουργείτε λόγω της συσσώρευσης του λίπους και γι αυτό το δέρμα παίρνει την όψη φλούδας πορτοκαλιού. Όμως που οφείλεται η εμφάνιση της; Δεν υπάρχει ένας λόγος, αλλά πολλοί και μερικοί από αυτούς είναι:

Η γενετική προδιάθεση.

Το σωματικό βάρος και ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Η ηλικία.

Όσο μεγαλώνουμε οι πιθανότητες εμφάνισης της κυτταρίτιδας αυξάνονται.

Οι ορμόνες.

Οι οποίες διεγείρουν την αποθήκευση  λίπους, για σκοπούς όπως την έμμηνο ρύση, την εγκυμοσύνη και το θηλασμό

Κακή κυκλοφορία του αίματος.

Λόγω της έλλειψης οξυγόνου συσσωρεύεται λίπος με αποτέλεσμα να προκύπτουν τα σημάδια της κυτταρίτιδας.

Ο ήλιος.

Η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης του δέρματος.

Το άγχος.

Ένας εξαιρετικά αγχωτικός τρόπο ζωής προκαλεί την απελευθέρωση των ορμονών που σχετίζονται με την κυτταρίτιδα

Αφού μάθαμε τι είναι και που οφείλεται η κυτταρίτιδα, θα ήθελα να είμαι ειλικρινής και να επισημάνω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να την εξαφανίσουμε εντελώς. Παρόλα αυτά με τις κατάλληλες αλλαγές μπορούμε να βελτιώσουμε την όψη της.

Περιορίστε το αλκοόλ. Αν και μπορεί να είναι μια δύσκολη επιλογή, όμως εάν θέλετε να μειώσετε την κυτταρίτιδα πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη του αλκοόλ. Η κατανάλωση αλκοόλης αυξάνει τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες με τη σειρά τους επιδεινώνουν την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

Μειώστε την κατανάλωση λιπαρών, αλλά όχι όλα τα λίπη. Είναι γεγονός ότι η πρόσληψη λίπους μπορεί να επιδεινώσει την κυτταρίτιδα λόγω του υψηλού θερμιδικού περιεχομένου το οποίο οδηγεί σε αύξηση σωματικού βάρους. Για παράδειγμα ένα γραμμάριο λίπους περιέχει 9 θερμίδες, ενώ ένα γραμμάριο υδατανθράκων περιέχει 4 θερμίδες. Παρόλα αυτά υπάρχουν και τα καλά λιπαρά που βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, στο αβοκάντο, στο ελαιόλαδο και που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια κιλών και επιπλέον είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Τούτο λεχθέντος δεν χρειάζεται να εξαλείψετε όλα τα λίπη από τη διατροφή σας, αλλά να μειώσετε την κατανάλωση των κορεσμένων και των trans λιπαρών οξέων.

Να πίνετε περισσότερο νερό. Είναι πλέον γνωστό ότι το νερό συμβάλει στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, γιατί βοηθάει στην αποβολή των τοξινών από το σώμα και στη μείωση των κατακρατήσεων.

Περιορίστε την κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων και προτιμήστε τους σύνθετους, όπως είναι τα φρούτα, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα λαχανικά. Μια διατροφή πλούσια σε ζάχαρη μπορεί να επιδεινώσει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας γιατί αυξάνει απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αυτό οδηγεί σε περισσότερη αποθήκευση λίπους.

Εξασφαλίστε την επαρκή πρόσληψη πρωτεΐνης. Η άπαχη πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας, καθώς περιέχει αμινοξέα που είναι απαραίτητα για την παραγωγή του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο συνδετικό ιστό . Τα πιο σημαντικά αμινοξέα για παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης περιλαμβάνουν τη γλυκίνη, προλίνη, λυσίνη. Αυτά τα τρία αμινοξέα βρίσκονται σε πολλά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των ψαριών, τα αυγά, το κρέας, τα φασόλια, τα καρύδια και τους σπόρος.

Και το τελευταίο αλλά σημαντικό είναι να μειώσετε το άγχος. Κάθε φορά που νιώθουμε πιεσμένοι και αγχωμένοι το σώμα απελευθερώνει αδρεναλίνη, μια ορμόνη που διοχετεύει αίμα στους επιθετικούς μύες, όπως είναι οι δικέφαλοι και οι τρικέφαλοι, που κινητοποιούνται στην άμυνα ή την επίθεση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να φεύγει το αίμα από το δέρμα και να μειώνεται η κυκλοφορία στους ιστούς, που χάνουν την ικανότητα τους να αποτοξινώνονται. Υιοθετήστε κάποιες τεχνικές, όπως βαθιές ανάσες, χαλαρωτική μουσική και το διάβασμα.