WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Υπάρχουν 6 τρόποι να ξεκινήσεις τη μέρα με όρεξη, κι ας μην κοιμήθηκες καλά


Κλέλια Φατούρου

28 Ιανουαρίου 2022

Υπάρχουν 6 τρόποι να ξεκινήσεις τη μέρα με όρεξη, κι ας μην κοιμήθηκες καλά
pexels/kampus-production
Μπορείς να βρεις ενέργεια, ακόμα και αν κοιμήθηκες χάλια

Όταν έχεις περάσει ένα από τα χειρότερα βράδια της ζωής σου, έχεις κοιμηθεί από καθόλου έως ελάχιστα και το πρωί πρέπει να πας στη δουλειά, το μόνο που θες να κάνεις είναι να μείνεις κάτω από τα σκεπάσματα όλη τη μέρα.

Όταν όμως αυτό δεν είναι εφικτό, πρέπει να βρεις τους τρόπους να αποκτήσεις την απαραίτητη ενέργεια, με το που θα σηκωθείς. Ή μπορεί να θες απλώς να πάρεις άδεια γιατί χρειάζεσαι ξεκούραση. Μέχρι να συμβεί αυτό, πάρει μερικές ιδέες για το πώς θα πηγαίνεις στη δουλειά με κέφι και όρεξη.

Άνοιξε τις κουρτίνες

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι να αφήσετε το φυσικό φως να μπει στο σπίτι. Ανοίξτε τις κουρτίνες και τα παράθυρα, αερίστε τον χώρο σας και πάρτε λίγο ήλιο.

Ενυδάτωση και πάλι ενυδάτωση

Ο ύπνος (ακόμα και αν διαρκεί λίγο) αφυδατώνει τον οργανισμό. Ξύπνησε λοιπόν το σώμα σου με ένα ποτήρι νερό, ή και περισσότερο.

Κουνήσου και λίγο

Αν αγαπάς τη γυμναστική και ξεκινάς τη μέρα σου με αυτόν τον τρόπο, συνέχισε να το κάνεις. Αν όχι, κάνε λίγο stretching ή μία βόλτα πριν τη δουλειά. Δεν θέλεις να νιώθεις καλά στη δουλειά;

Φάε καλό πρωινό

Για ενέργεια, προτίμησε ένα πρωινό που αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, όπως το αυγό με το αβοκάντο ή βρώμη. Θα έχεις ενέργεια για αρκετές ώρες.

Κάνε ένα πράγμα από τη λίστα σου

Η μέρα ξεκινά δυναμικά αν ξεμπερδέψεις με μία υποχρέωση. Σούπερ μάρκετ, πληρωμή λογαριασμών ή γρήγορο ξεσκόνισμα. Σου δίνει ενέργεια και αφαιρεί λίγο από το άγχος της υπόλοιπης ημέρας.

Μην θυμώνεις με τον εαυτό σου

Συμβαίνει και στους μεγαλύτερους υπναράδες. Έχασες ένα βράδυ καλού ύπνου και σέρνεσαι το επόμενο πρωί. Ακολούθησε αυτά τα tips και σκέψου ότι θα κοιμηθείς καλά το επόμενο βράδυ. Αν κάνεις τηλεργασία, ξέκλεψε 15 λεπτά για ένα power nap.