CELEBRITIES MEN’S POINT

Θες να χτίσεις μύες; Τα 5 μυστικά που πρέπει να ξέρεις


JTeam

7 Ιανουαρίου 2022

Θες να χτίσεις μύες; Τα 5 μυστικά που πρέπει να ξέρεις
Unsplash/Damir Spanic
5 απλά μυστικά που καλό είναι να ξέρεις

Το χτίσιμο των μυών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και δεν είναι σίγουρα μόνο θέμα γυμναστηρίου και κατανάλωσης πολλών θερμίδων. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων που καλό είναι να γνωρίζεις αν θες να ξεκινήσεις από τώρα.

Περισσότερη πρωτείνη

Πρέπει να αυξήσεις ακόμα περισσότερο την πρόσληψη πρωτείνης σου, για έναν και βασικό λόγο. Γιατί ο οργανισμός σου την χρησιμοποιεί για βασικές λειτουργίες, όπως η δημιουργία ορμονών.

Πιες ένα ρόφημα πριν τη γυμναστική

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τέξας (2001) έδειξε ότι όσοι έπιναν ένα ρόφημα με 6 γραμ. αμινοξέα και 35 γραμ. υδατάνθρακα πριν τη γυμναστική, είχαν αυξημένη πρωτεινική σύνθεση, συγκριτικά με εκείνους που το έπιναν μετά. Ακόμα όμως και αν δεν θες ρόφημα, μπορείς εναλλακτικά να φας ψωμί ολικής με τυρί και γαλοπούλα.

Μην το παρακάνεις πάντα

Αν γυμνάζεσαι σκληρά κάθε μέρα, το σώμα δεν προλαβαίνει να επανέλθει. Το θέμα είναι να νιώθεις καλά όταν τελειώνεις τη γυμναστική και όχι να εξουθενώνεσαι. Ιδανικά, γυμνάσου 3 φορές την εβδομάδα έτσι ώστε να ξεκουράζεσαι την επόμενη.

Να κοιμάσαι το λιγότερο 6 ώρες

Όσο περισσότερο κοιμάσαι, τόσο το καλύτερο για τους μύες σου. Μπορεί να μην το είχες σκεφτεί μέχρι σήμερα, αλλά ο ύπνος συνδέεται άρρηκτα με το μυικό χτίσιμο.

Προκάλεσε τον εαυτό σου

Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε φορά θα αυξάνεις τα βάρη στη γυμναστική. Μπορείς όμως να βελτιώνεις την τεχνική σου ή να μειώνεις τον ενδιάμεσο χρόνο ξεκούρασης.