CELEBRITIES MEN’S POINT

Τα έξυπνα hacks για καλύτερες επιδόσεις στο τρέξιμο


JTeam

5 Μαΐου 2022

Τα έξυπνα hacks για καλύτερες επιδόσεις στο τρέξιμο
pexels
Μπορεί να διανύεις χιλιόμετρα αλλά η επιθυμία να τρέχεις πιο γρήγορα, δεν θα σταματήσει ποτέ.

Αν είσαι λάτρης του τρεξίματος και τα πας πολύ καλά μαζί του σε καθημερινή βάση, υπάρχει ένα απλό hack για να αυξήσεις την ταχύτητά σου αλλά και τις επιδόσεις σου.

Δοκίμασε να ξεκινήσεις με γρήγορο τρέξιμο, αυξάνοντας τα λεπτά. Δηλαδή από τα 2', πήγαινε στα 3' και ούτω καθεξής. Θα αυξήσουν σημαντικά την αντοχή σου και θα σε προετοιμάσουν κατάλληλα για τον αγώνα, στον οποίο θα βγάλεις φτερά. Πέρα από αυτό το απλό και βασικό κόλπο, πειραματίσου στον διάδρομο.

Θα σε βοηθήσει να μάθεις να τρέχεις πιο γρήγορα ενώ παράλληλα μπορείς να ελέγχεις την ταχύτητα του τρεξίματός σου. Γι' αυτό είναι πολύ προτιμότερο από το να τρέχεις απλά έξω. Είναι πολύ σημαντικό επίσης να έχεις έναν γρήγορο ρυθμό σαν να κάνεις ποδήλατο. Μετρώντας τα βήματα σου και μετρώντας μόνο το ένα πόδι το λεπτό και διπλασιάζοντας την μέτρηση σου, θα σε βοηθήσει να βρεις έναν καλό ρυθμό.

Επίσης, μπορείς να ξεκινήσεις με σπριντ σε ανηφόρα. Στο τέλος ενός εύκολου run, πρόσθεσε 5 έως 20 δευτερόλεπτα σκληρή ανηφόρα, θα χρειαστεί μεγαλύτερη δύναμη στο βήμα σου, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτό θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τη μυϊκή σου αντοχή ή την ικανότητα των μυών σου να χειρίζονται την επαναλαμβανόμενη αντίσταση.

Τα σπριντ σε ανηφόρα βοηθούν να διασφαλιστεί ότι οι δρομείς μαθαίνουν σωστή τεχνική πριν στοχεύσουν στην ταχύτητα. Μπορείς άνετα να προκαλέσεις τον εαυτό σου να επιταχύνει την αντοχή σε μια μεγάλη ανηφόρα ή διαφορετικά μπορείς να κάνεις διαλειμματική προπόνηση, ανεβαίνοντας επανειλημμένα μια μικρή ανηφόρα.

Κάπως έτσι, την επόμενη φορά που θα βγεις για τρέξιμο θα μπορείς εύκολα να συναγωνιστείς τους καλύτερους runners!