AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

CELEBRITIES MEN’S POINT

Δεν βλέπεις πρόοδο ενώ πηγαίνεις γυμναστήριο; - 5 λόγοι που εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό


JTeam

5 Οκτωβρίου 2022

Δεν βλέπεις πρόοδο ενώ πηγαίνεις γυμναστήριο; - 5 λόγοι που εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό
Χρήσιμες πληροφορίες σε περίπτωση που ο κόπος σου στο γυμναστήριο "δεν πιάνει τόπο"

Tο να επιτυγχάνεις τους γυμναστηριακούς στόχους σου δεν είναι ούτε η πιο απλή, αλλά ούτε και η πιο εύκολη υπόθεση. Πολλές φορές μπορεί να έχεις καταβάλει μεγάλη προσπάθεια στο γυμναστήριο, να μην χάνεις προπονήσεις, να προσέχεις την διατροφή σου και πάλι να μην έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς ή να μην βλέπεις την πρόοδο στο σώμα σου και την εμφάνιση σου.

Μπορεί εσύ να τα κάνεις όλα σωστά, αλλά υπάρχουν και κάποιοι παράγοντες, τους οποίους μπορεί να μην γνώριζες και επηρεάζουν σημαντικά την πρόοδο και την απόδοση σου στην γυμναστική.

Ας δούμε κάποιους από τους σημαντικότερους λόγους που σε κρατάνε πίσω στο γυμναστήριο:

Έχεις φτάσει στο γενετικό σου δυναμικό

Τι πάει να πει αυτό; Σημαίνει πως κάθε οργανισμός έχει ένα συγκεκριμένο όριο στον όγκο που μπορεί να αποκτήσει σε μύες και αυτό συνήθως καθορίζεται από γονίδια. Μπορεί λοιπόν να προπονείσαι σκληρά, να τρως πολύ υγιεινά και να προσπαθείς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ωστόσο οι μύες σου είτε να χτίζονται πάρα πολύ αργά, είτε να έχουν φτάσει σε σημείο που δεν επιτρέπει περαιτέρω διάπλαση. Είναι και αυτή μια περίπτωση (πιο σπάνια), η οποία όμως επηρεάζει σημαντικά το πόσο όγκο μπορείς να αποκτήσεις, αλλά και το πόση γυμναστική μπορεί να αντέξει ο οργανισμός σου.

Δεν έχεις rest days - Οι ημέρες αποκατάστασης είναι εξίσου σημαντικές για τον όγκο

Για να συνθέσει το σώμα σου πρωτεΐνες χρειάζεται τουλάχιστον 24 ώρες και αυτό σημαίνει ότι μετά από μια καλή και δυναμική προπόνηση, είναι πάρα πολύ σημαντικό να αφήσεις το σώμα σου να ξεκουραστεί και να προχωρήσει σε διαδικασίες ανάπλασης. Επίσης είναι σημαντικό να έχεις ποικιλία στην γυμναστική σου και να περιλαμβάνεις σε κάθε προπόνηση ξεχωριστά και από ένα είδος διαφορετικής γυμναστικής για να δεις πιο γρήγορα αποτελέσματα.

Κάνεις και cardio και βάρη σε μια προπόνηση

Είναι αρκετοί εκείνοι που συνδυάζουν αυτά τα δυο είδη γυμναστικής, και μπορεί όντως να λειτουργούν για τον εκάστοτε. Σε πολλές περιπτώσεις όμως, το να ξεκινάς με μια αερόβια γυμναστική σε εξαντλεί και δεν σε βοηθά καθόλου στο να συνεχίσεις δυναμικά με τις ασκήσεις βάρους και επομένως να μην εστιάζεις την προπόνηση σου εκεί που πρέπει.

Τρως πάρα πολλές ή πολύ λίγες θερμίδες

Είναι ο νο1 νόμος, αν θες να αποκτήσεις μύες και υγιές βάρος, τότε πρέπει να κοιτάξεις την διατροφή σου και να λαμβάνεις περισσότερες θερμίδες απ' όσες καις. Αυτό σημαίνει πως αν ξεκίνησες γυμναστήριο με τις ίδιες διατροφικές συνήθειες που είχες και πριν, θα δεις πιο δύσκολα αποτέλεσμα, αφού είναι σημαντικό να ανακτάς όχι μόνο ότι χάνεις στην προπόνηση, αλλά μάλιστα και περισσότερες θερμίδες. Αντιθέτως αν θες να χάσεις βάρος είναι και πάλι σημαντικό να ελέγξεις τις θερμίδες που παίρνεις και να φροντίσεις να είναι λιγότερες, αν θες να δεις μείωση στο βάρος σου.