Η Coperni και τα ρομπότ της επέστρεψαν - Η νέα εκδοχή του μύθου «Ο λύκος και το αρνάκι»
Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα
23 Σεπτεμβρίου 2023
Το ιταλικό brand Coperni φέρνει τον ρομαντισμό στη σχέση μας με την τεχνολογία και βάζει ένα μοντέρνο twist στο κλασικό παραμύθι του Ζαν ντε λα Φονταίν «Ο λύκος και το αρνάκι». Ξεκινώντας από εκεί που σταμάτησε το show της φθινοπωρινή/χειμερινής συλλογής για το 2023, το πολυμορφικό video, στο οποίο πρωταγωνιστεί η Λίλα Γκρέις Μος και ένα ρομποτ, θολώνει τα όρια μεταξύ ανθρώπων και μηχανών.
«Ξαναγράφοντας έναν από τους πιο δημοφιλής γαλλικούς μύθους, αναζητούμε μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ του λύκου και του αρνιού, επιτρέποντας σε όλους να ερμηνεύσουν τη σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας» αναφέρει η Coperni σε ένα Δελτίο Τύπου.
Ξεκινώντας από τις 21 Σεπτεμβρίου, η καμπάνια για τη fw 2023 συλλογή της Coperni θα «τρέχει» συνεχόμενα για 6 μήνες, διαλέγοντας τυχαία 320.000 διαφορετικές εκδοχές του μύθου, οι οποίες βασίζονται σε πολλαπλές επιλογές για σκηνικό, ρούχα και σενάρια, όλα από την fw 2023 συλλογή της Coperni.
Όλη αυτή η οπτικοακουστική εμπειρία μετατρέπεται σε μια εμπειρία διαλογισμού και φυσικά στη συνέχεια προβληματισμού σχετικά με την αμοιβαία επωφελή ή καταστροφική σχέση που έχουμε και θα έχουμε την τεχνητή νοημοσύνη. Μπορείς να παρακολουθήσεις την καμπάνια και να μετέχεις στην εμπειρία παρακολουθώντας το παρακάτω video.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.