
«Όχι πολύ καιρό πριν, ουσιαστικά κανείς δεν έπαιρνε το YouTube τόσο σοβαρά», γράφει στο βιβλίο του Like, Comment, Subscribe ο δημοσιογράφος Mark Bergen. Εκατομμύρια βίντεο δίχως κάποιο ιδιαίτερο νόημα για να περνάει κανείς την ώρα του, αποσπάσματα από σειρές, ταινίες, πλάκες. Μηδέν ενημέρωση ή ευαισθητοποίηση, εκατό βίντεο για χάσιμο χρόνου.
Η συστηματική και συντονισμένη αλλαγή στους όρους που λειτουργεί το YouTube ως μια πλατφόρμα με τεράστια απήχηση, διαμορφώθηκε ουσιαστικά μετά το 2015. Τότε είναι που άνθρωποι όλων των κοινωνικών ομάδων αποφάσισαν να αρχίσουν να χειρίζονται το YouTube με τους δικούς τους όρους, για να εκφραστούν και να μετακινήσουν έστω και ένα μικρό κομμάτι της κοινωνίας, προς το καλύτερο.
Διαβάσε τη συνέχεια στο Reader.gr