
Η “Αστερομάτα” της Klavdia κατάφερε να πάρει το εισιτήριο στον τελικό της Eurovision, σε μία διαδικασία αποτελεσμάτων που κράτησε την αγωνία της ελληνικής αποστολής και των τηλεθεατών μέχρι το τέλος. Η Klavdia ήταν πραγματικά μία όαση. Βγήκε στη σκηνή με αυτοπεποίθηση, επιβλητική και δωρική, λες και δεν τραγουδούσε μπροστά σε εκατομμύρια μάτια. Με αψεγάδιαστη φωνή, εντυπωσίασε το στάδιο και τους Ευρωπαίους, σε μια σκηνική παρουσία αρκετά δυνατή εξίσου.
Ο δεύτερος ημιτελικός ήταν σε γενικές γραμμές καλύτερος από τον πρώτο. Υπήρχαν καλές φωνές, αλλά υπήρχαν και perfomance που ξέφευγαν από τα όρια του κιτς. Αλλά βέβαια αυτή είναι η Eurovision, ένας μουσικός διαγωνισμός μεν, που δίνει περισσότερη βάση στο οπτικό θέαμα δε. Στο φινάλε να έχουμε να σχολιάσουμε και κάτι.

Η Klavdia λοιπόν θα δώσει ραντεβού, ξανά, το Σάββατο. Σε έναν τελικό που έχει τα ξεκάθαρα φαβορί του. Είναι δεδομένο πως για την ίδια και την ελληνική ομάδα, έχει σημασία η θέση που θα πάρει η Αστερομάτα. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που έχει καταφέρει η ίδια η Klavdia είναι πολύ μεγαλύτερο από μία θέση. Ο κόσμος μιλάει για εκείνη, ακόμα αν δεν καταλαβαίνει τίποτα από τον ελληνικό στίχο. Είναι το συναίσθημα που έγραψα και παραπάνω, αυτό είναι που ενώνει. Η φωνή και η μουσική τα κάνουν όλα. Δεν είναι τυχαίο που πολλοί έγραψαν πως στην ερμηνεία της, ανατρίχιασαν. Έτσι θα έπρεπε να είναι ένας μουσικός διαγωνισμός.
Στα socia media και δη στον λογαριασμό της Eurovision στο TikTok, η εμφάνισή της Klavdia έχει τις περισσότερες προβολές. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο Instagram, όπου η ανάρτηση με την πρόκριση της Ελλάδας, έχει πάρει τα περισσότερα likes από όλες τις υπόλοιπες του χθεσινού ημιτελικού.
Θα μου πεις, παίζει κάποιο ρόλο; Όχι, αλλά μου αρέσει που η Klavdia λαμβάνει τέτοια αναγνώριση. Αυτό το κορίτσι είναι ευγενικό και προσγειωμένο, με ένα ταλέντο που αξίζει να αναγνωριστεί. Ειλικρινά δεν με νοιάζει ποια θέση θα πάρει στον τελικό, γιατί θεωρώ με όλα όσα είδαμε να παρουσιάζονται, το τραγούδι “Αστερομάτα” περνάει ένα μήνυμα, ένα νόημα βαθύ που ο καθένας μπορεί να του δώσει τη δική του ερμηνεία.

Αν και η Eurovision δεν είναι πλέον ένας απολιτίκ θεσμός, όσο κι αν θέλει να περάσει το αντίθετο, και γύρω μας συμβαίνουν τερατώδη πράγματα, είναι ωραίο να την βλέπεις για τις ποιοτικές φωνές. Και της Klavdia είναι μία εξ αυτών. Πάντως, για τα ελληνικά δεδομένα, ο μουσικός διαγωνισμός έχει ξαναμπεί για τα καλά στο παιχνίδι. Από πέρυσι με την Μαρίνα Σάττι, το τηλεοπτικό κοινό αυξήθηκε. Φέτος σημείωσε ρεκόρ τηλεθέασης, αγγίζοντας και το 50,3% στο δυναμικό κοινό. Η ΕΡΤ έχει κάθε λόγο να χαμογελάει σήμερα.