UPDATE #NOW

Το Twitter φέρνει τη λειτουργία Notes και tweets έως και 2.500 λέξεων


JTeam

24 Ιουνίου 2022

Χέρια κρατάνε κινητό με ανοιχτό το Twitter
Unsplash
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης τεστάρει για πρώτη φορά τη λειτουργία Notes, που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν κείμενα έως 2.500 λέξεις

Όταν πρωτοεμφανίστηκε το Twitter, ήταν ξεκάθαρα προϊόν της πρώτης φάσης της «επανάστασης της πληροφορίας»: από το 2006 και μετά, οποιοσδήποτε μπορούσε να μοιραστεί οτιδήποτε σε πραγματικό χρόνο και σε μόλις 140 χαρακτήρες. Το 2017, με τα threads να γίνονται όλο και μακρύτερα, το Twitter αύξησε το όριο χαρακτήρων στους 280. Πέρσι η εταιρεία αγόρασε το Revue, ένα ολλανδικό newsletter start-up και -ίσως επηρεασμένη από τη λογική των newsletter- πριν λίγες ημέρες το μετέτρεψε στη λειτουργία Notes και ξεκίνησε τη δοκιμή της με τη συμμετοχή μικρού αριθμού χρηστών από τον Καναδά, τη Γκάνα, το Ηνωμένο και τις ΗΠΑ.

Το Notes δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημοσιεύουν κείμενα έως 2.500 λέξεις. Αν και δεν είναι κάτι το οποίο οι χρήστες έχουν ζητήσει, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα επεξεργασίας των tweets αφότου έχουν ανέβει, το Notes μπορεί ίσως να συμπληρώσει κάτι που έλειπε από την πλατφόρμα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, «από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Twitter, κειμενογράφοι κάθε είδους έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να μοιραστούν τη δουλειά τους, να προβληθούν, να διαβαστούν και να ξεκινήσουν συζητήσεις- δηλαδή για τα πάντα εκτός από το γράψιμο».

Το Notes είναι ως ένα βαθμό η απάντηση του Twitter στους χρήστες που δημοσιεύουν εξωτερικά λινκ σε άλλες πλατφόρμες -newsletters, blogs, κτλ- και στοχεύει στο να κρατήσει το κοινό εντός του δικτύου. «Η προσθήκη των Notes σημαίνει ότι το Twitter μπορεί να συναγωνιστεί μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες blogging, να αποκτήσει νέο κοινό και ίσως μαζί κι έναν νέο τύπο χρήστη» είπε στο BBC η social media expert Δρ. Laura Toogood.

Με τον Elon Musk να σχεδιάζει ακόμα την εξαγορά της πλατφόρμας και τώρα και με την εισαγωγή των Notes, οι χρήστες του Twitter έχουν ξεκινήσει να απορούν για το τι θέλει να πετύχει η εταιρεία. Όπως είπε στο BBC και η Δρ. Nikki Usher, καθηγήτρια δημοσιογραφίας στο University of Illinoi Urbana-Champaign, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς αν το Twitter δοκιμάζει πλέον νέες λειτουργίες γιατί θέλει να αυξήσει τα κέρδη του ή γιατί όντως ενδιαφέρεται να βελτιώσει την πλατφόρμα, αλλά «σε αυτήν την περίπτωση ξέρουμε σίγουρα ότι στον κόσμο δεν αρέσει να διαβάζει μεγάλα κείμενα».