Δεν υπάρχει TikTok χωρίς μουσική, αλλά πλέον ούτε και μουσική βιομηχανία χωρίς TikTok και η ByteDance το έχει καταλάβει. Η εταιρεία στην οποία ανήκει η δημοφιλής πλατφόρμα κατέθεσε δικαιολογητικά στο US Patent and Trademark Office για αναγνώριση εμπορικού σήματος για το «TikTok Music» τον προηγούμενο Μάιο, ενώ είχε κάνει το ίδιο στην Αυστραλία από τον προηγούμενο Νοέμβριο. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, σύμφωνα με την αίτηση, θα επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν, να παίζουν, να μοιράζονται και να κατεβάζουν μουσική. Θα τους επιτρέπει επίσης να δημιουργούν, να μοιράζονται και να προτείνουν playlists, να αφήνουν σχόλια σε τραγούδια όπως κάνουν τώρα στα βιντεάκια, αλλά και να κάνουν livestream ήχο και βίντεο.
Το TikTok Music δεν είναι η πρώτη προσπάθεια της ByteDance να δημιουργήσει πλατφόρμα streaming. Το 2020 η εταιρεία λάνσαρε το Resso, μια πλατφόρμα streaming μουσικής στην Ινδία, τη Βραζιλία και την Ινδονησία. Το Resso είχε κάποια από τα χαρακτηριστικά που θα έχει το TikTok Music και αποκτά χρήστες μέσω του TikTok, γεγονός που σημαίνει ότι οι χρήστες θα μείνουν εντός του οικοσυστήματος της ByteDance.
Δεν είναι ξεκάθαρο αν η ByteDance θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα στο πλαίσιο του Resso ή αν θα δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό. Σε κάθε περίπτωση, το TikTok είχε μεγάλο αντίκτυπο στον τρόπο που λειτουργούν τα social media και είναι πολύ πιθανό μια πλατφόρμα από το ίδιο οικοσύστημα να κάνει το ίδιο και για τη βιομηχανία μουσικού streaming, αναγκάζοντας και τις άλλες πλατφόρμες να προσαρμοστούν.