AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

UPDATE #NOW

Αυτό είναι το χρώμα που μας βοηθά να ξυπνάμε πιο εύκολα το πρωί


JTeam

5 Σεπτεμβρίου 2022

Αυτό είναι το χρώμα που μας βοηθά να ξυπνάμε πιο εύκολα το πρωί
Pexels
Τα χρώματα που έχουμε στο σπίτι μας, δεν δείχνουν μόνο την αισθητική μας. Οι ειδικοί εξηγούν πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε για να ξυπνάμε καλύτερα και πιο αναζωογονημένοι κάθε πρωί

Η σχέση ανάμεσα στα χρώματα που φιλοξενούμε στο σπίτι μας και στον ύπνο που κάνουμε, είναι γνωστή. Η ψυχολογία των χρωμάτων εξηγεί ποιο χρώμα είναι καλύτερο για κάθε δωμάτιο του προσωπικού μας χώρου ώστε να αποπνέει χαλάρωση και ζεστασιά, ωστόσο η ερώτηση που δεν βρίσκει εύκολα απάντηση είναι: ποιο χρώμα μας βοηθάει ώστε να ξυπνάμε πιο εύκολα κάθε πρωί.

Το ανοιχτό μπλε βρίσκεται στη λίστα των ειδικών με τα χρώματα που μας βοηθούν να κοιμόμαστε καλύτερα καθώς θεωρείται χαλαρωτικό. Το χρώμα όμως που είναι αναζωογονητικό και μας γεμίζει με ενέργεια κάθε πρωί σύμφωνα με τους επιστήμονες, είναι το κίτρινο και οι αποχρώσεις του.

Αν θέλουμε να ξυπνάμε με χαρά λοιπόν κάθε πρωί και γεμάτοι όρεξη να κατακτήσουμε τη μέρα, δεν έχουμε παρά να δοκιμάσουμε το κίτρινο αλλά και το πορτοκαλί στο υπνοδωμάτιό μας. Οι ζωηρές αποχρώσεις των δύο αυτών χρωμάτων τραβούν την προσοχή, ανεβάζουν τη διάθεση και την ψυχολογία, ενεργοποιούν τον εγκέφαλο και μας αφυπνίζουν.

Αυτό συμβαίνει γιατί το κίτρινο σύμφωνα με τους ειδικούς, μιμείται το φυσικό φως και ρυθμίζει τον κιρκάδιο ρυθμό. Έτσι η μέρα ξεκινά με θετικότητα, εκτοξεύοντας τα επίπεδα της ενέργειας και του ενθουσιασμού και αυτό το πετυχαίνει κυρίως το πορτοκαλί.

Πάντως σύμφωνα με έρευνα του 2019 που είχε γίνει για τον ύπνο, το διάστημα "sleep inertia" που μας κρατάει σε αδράνεια, διαρκεί περίπου 30 λεπτά ενώ άλλες έρευνες καταλήγουν πως αρκούν 15 λεπτά. Παρά τις διαφορετικές μελέτες, μια πλήρης επαναφορά του ανθρώπινου εγκεφάλου από την κατάσταση του ύπνου μπορεί να χρειαστεί συνολικά έως και μία ώρα.

Αυτό εξαρτάται από το πόσες ώρες επιτρέπετε στον εαυτό σας καθημερινά να κοιμάται και να ξεκουράζεται. Εάν τηρείτε ένα επαρκές ωράριο, τότε ο εγκέφαλος μπορεί πολύ πιο εύκολα να ενεργοποιηθεί και να ανταποκριθεί σωστά σε αυτά που του ζητάτε.