WELL BEING FITNESS

Hot Girl, Mindful, Power: Οι 3 τάσεις στο περπάτημα που δυναμώνουν το σώμα και το μυαλό μας


JTeam

9 Ιανουαρίου 2022

Hot Girl, Mindful, Power: Οι 3 τάσεις στο περπάτημα που δυναμώνουν το σώμα και το μυαλό μας
Matt Flores on Unsplash
Οι 3 τάσεις βαδίσματος που δυναμώνουν το σώμα και την ψυχή μας

Την τελευταία διετία αγαπήσαμε το περπάτημα. Ήταν η μόνη διέξοδος κατά τη διάρκεια των lockdowns – φορούσαμε τα αθλητικά μας, βγαίναμε από το σπίτι και ξεκινούσαμε, είτε στην πόλη, είτε στη φύση. Και τώρα που η μετάλλαξη Όμικρον έχει κάνει δυναμική εμφάνιση, αποφεύγουμε το γυμναστήριο και τους κλειστούς χώρους, οπότε στοχεύουμε τα 10 χιλιάδες βήματα την ημέρα.

Δεν καταλαβαίνουμε καν ότι γυμναζόμαστε, ούτε έχουμε στον νου μας πόσο καλό κάνουμε στη υγεία μας. Απλώς ακούμε τη μουσική μας (υπάρχουν ολόκληρες playlists για αυτό) και προχωράμε, άλλοτε με ένταση κι άλλες φορές πιο χαλαρά.

Το TikTok, τώρα, έχει κάνει τάση το περπάτημα, με το #HotGirlWalk να έχει εκατομμύρια views. Πρόκειται για τον συνδυασμό περπατήματος και θετικών σκέψεων, την αποφυγή δραματικών καταστάσεων και την υπενθύμιση στον εαυτό μας ότι όλα περνούν από το χέρι μας. Με το «hot girl walk» σκεφτόμαστε όλα εκείνα για τα οποία αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη, τους στόχους μας, τα όνειρά μας. Κι η TikToker που ξεκίνησε το trend, η Mia Lind, έχει ετοιμάσει λίστα 285 τραγουδιών για να μας εμπνεύσει.

@exactlyliketheothergirls Comment if you’re joining me and tag someone you think should do it too! #hotgirlwalk #hgw #HotGirl75 #newyearsresolution #2022 ♬ original sound - Mia

Η παραπάνω ιδέα, δίνει προτεραιότητα στην ψυχική υγεία. Το δυναμικό περπάτημα, πάλι, που γίνεται σε υψηλότερη ταχύτητα, με ρυθμό, μας βοηθά να ανεβάσουμε παλμούς και είναι κανονική αερόβια άσκηση. Η Melissa Kendter, προπονήτρια στην εφαρμογή Tone&Sculpt, εξηγεί μάλιστα ότι αν το κάνουμε συστηματικά «θα δυναμώσουμε τους μύες μας, ιδιαίτερα στον κορμό και τα πόδια, ενώ θα εκτοξεύσουμε τις γνωστικές μας δυνατότητες. Το έντονο περπάτημα ωφελεί τις γάμπες, τους δικεφάλους και, κυρίως, τους γλουτούς».

Πέρα από το δυναμικό περπάτημα, βέβαια, υπάρχει και το #MindfulWalk, δηλαδή η τάση να επικεντρωνόμαστε σ’ αυτά που συμβαίνουν στο σώμα και το μυαλό μας, αλλά και τη φύση που μας περιβάλλει, τα μονοπάτια που διασχίζουμε, τα κτήρια της πόλης που συνήθως αγνοούμε.

«Δεν είναι αγγαρεία – δεν το κάνεις για να φτάσεις σε συγκεκριμένο προορισμό ή για να πας κάπου όταν δεν έχεις αυτοκίνητο ή άλλο μέσο μεταφοράς», εξηγεί η personal trainer Samantha Robbins. Πράγματι, είναι η άσκηση που μας βοηθά να έρθουμε πιο κοντά τι φύση, να νιώσουμε μέρος ενός ευρύτερου συνόλου, αλλά και να καταλάβουμε πόσο μικροί είμαστε, σε σχέση με το περιβάλλον. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Derby, συγκεκριμένα, έχουν προσέξει ότι ακολουθώντας το συγκεκριμένο είδος βαδίσματος, βελτιώνουμε την ευεξία μας.

«Δε χρειάζεσαι την τέλεια θέα», δηλώνει η συνιδρύτρια και CEO της εφαρμογής βαδίσματος Go Jauntly. «Μπορεί να έχεις μικρές στιγμές, στις οποίες βλέπεις τις λειχήνες στα δέντρα ή τα μανιτάρια που μεγαλώνουν σε μία παλιά ρίζα. Είναι αυτές οι στιγμές στις οποίες πρέπει να σταματάμε, να θαυμάζουμε, και από αυτές να παίρνουμε τις μικρές χαρές της καθημερινότητας».