WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μικρές αλλαγές με τεράστια οφέλη


23 Ιανουαρίου 2015

10449526_708298812618397_8270302046231546281_nκαιετα.jpg

Όλους μας ανησυχεί το άγνωστο και όταν πρόκειται να κάνουμε αλλαγές, φοβόμαστε περισσότερο, ακόμα και όταν είναι για κάτι που επιθυμούμε. Όμως, αυτός ο μήνας είναι μια τέλεια ευκαιρία, για να κάνετε νέα ξεκινήματα, ώστε να έχετε μια καλύτερη ζωή και ένα υγιέστερο μέλλον

Πηγαίνετε στο κρεβάτι 30 λεπτά νωρίτερα. Βάλτε σαν στόχο να κοιμάστε περισσότερο, και να πηγαίνετε κάθε βράδυ στο κρεβάτι μισή ώρα νωρίτερα. Εφόσον κάνετε έναν ποιοτικό ύπνο, τότε θα βελτιωθεί η διάθεσης σας, θα μπορείτε να διαχειρίζεστε καλύτερα το άγχος και θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Εάν κοιμάστε τις ώρες που πρέπει, αυξάνετε η παραγωγή της ορμόνης λεπτίνης, η οποία μπορεί να καταστείλει την όρεξη, με αποτέλεσμα να χάνετε πιο εύκολα βάρος.

Να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε τη διατροφή σας είναι να εισαγάγετε τις αλλαγές σταδιακά, για να μπορείτε να τις υιοθετήσετε με την πάροδο του χρόνου. Εδώ είναι μερικές απλές ιδέες:

  • Μειώστε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, γιατί περιέχουν τοξίνες που είναι επιβλαβείς για τον οργανισμό. Εισάγετε πιο φυσικές τροφές, όπως λαχανικά, φρούτα, όσπρια, ψάρια και αποφύγετε την συχνή κατανάλωση κρέατος.
  • Αποφύγετε το κόκκινο κρέας, που είναι πλούσιο σε κορεσμένο λίπος, και αυξήστε την κατανάλωση λιπαρών ψαριών, όπως ο σολομός.
  • Ανταλλάξετε το βούτυρο με το ελαιόλαδο, το οποίο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, περιέχει βιταμίνες Α και Ε, μέταλλα, σελήνιο, καθώς και πλούσιες αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες.
  • Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών, που είναι ευεργετικές για την υγεία, διότι βοηθάνε τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, περιορίζουν την αύξηση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και συμβάλουν στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Πάρτε μια ανάσα. Αν δυσκολευτείτε να βρείτε χρόνο για να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, προσπαθήστε να επιβραδύνετε για λίγο τους ρυθμούς σας. Τεντώστε τους ώμους και τον λαιμό σας, ώστε να χαλαρώσετε, έστω και για μια στιγμή. Όταν αισθάνεστε τα επίπεδα του άγχους σας να ανεβαίνουν, πάρτε μερικές αργές, βαθιές αναπνοές, αυτή η διαδικασία θα μειώσει τα επίπεδα ορμονών του στρες, καθώς και τη γενική υγεία και τη διάθεσή σας.

Μειώστε τα πρόσθετα σάκχαρα. Μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, αυξάνει το σωματικό βάρος και καταστρέφει το κολλαγόνο, με αποτέλεσμα το δέρμα σας να γερνά πιο γρήγορα. Μειώστε τα πρόσθετα σάκχαρα με την εξάλειψη ζαχαρούχων ποτών, με το να χρησιμοποιείτε γλυκαντικά αντί για ζάχαρη στον καφέ ή στο τσάι σας και αυξήστε τη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

Περπατήστε περισσότερο. Το περπάτημα ανακουφίζει από το στρες, τονώνει τη διάθεση σας, γυμνάζει το σώμα σας, καίει θερμίδες και βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς. Βρείτε δημιουργικούς τρόπους για να περπατάτε κάθε μέρα. Για παράδειγμα, παρκάρετε το αυτοκίνητο μακριά από τον προορισμό σας, πηγαίνετε για ψώνια με τα πόδια ή ανεβείτε με τις σκάλες, αντί να πάρετε τον ανελκυστήρα.