Πώς ο ύπνος βοηθάει να αποκτήσετε λεπτή μέση

Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016

Η διατροφή και η άσκηση έχουν φυσικά τη πρωταρχική θέση στην προσπάθεια σας να αποκτήσετε μια λεπτή μέση, χωρίς παχάκια, αλλά το μυστικό όπλο είναι ο ύπνος. Ναι σωστά διαβάσατε! Αν θέλετε να χάσετε κιλά, δεν αρκεί μόνο να τρώτε υγιεινά και να ασκήστε, αλλά πρέπει επίσης να κοιμάστε τις σωστές ώρες.

  • Ο ύπνος μειώνει το λίπος της κοιλιάς. Το άγχος είναι ένας βασικός παράγοντας για την αύξηση του κοιλιακού λίπους. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κοιμόντουσαν επτά ώρες κάθε βράδυ, είχαν λιγότερο λίπος από εκείνες που έπασχαν από αϋπνίες.
  • Ο ύπνος σας βοηθάει να τρώτε λιγότερο, γιατί επηρεάζει τα επίπεδα δυο ορμονών, της γκρελίνης και της λεπτίνης. Αυτές οι δυο ορμόνες έχουν σημαντική επίδραση στις αυξομειώσεις του βάρους. Η λεπτίνη παράγεται στα λιπώδη κύτταρα και βοηθάει στην καταστολή της όρεξης, ενώ η γκρελίνη εκκρίνεται στο στομάχι και είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξης. Όταν λοιπόν δεν κοιμάστε σωστά τα επίπεδα της λεπτίνης μειώνονται και αυξάνονται αυτά της γκρελίνης.  Με απλά λόγια η στέρηση ύπνου μπορεί να σας οδηγήσει να καταναλώνετε μέχρι και 300 θερμίδες παραπάνω, από ότ,ι αν κοιμόσασταν επαρκώς.
  • Ο ύπνος δίνει ενέργεια. Αν ξεκουράζεστε σωστά τη νύχτα, έχετε περισσότερες πιθανότητες να νιώθετε ευεξία και ευημερία το πρωί και μπορείτε να αντεπεξέλθετε πιο εύκολα στις καθημερινές σας δραστηριότητες. Έτσι όχι μόνο είστε πιο αποδοτικοί στη δουλειά, αλλά μπορείτε να κινήστε περισσότερο και να καίτε θερμίδες.