Οι χειρότερες συμβουλές απώλειας κιλών που σας παχαίνουν

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016
71481fe7a5cb6467_shutterstock_280405295.xxxlarge_2xκαθετυα.jpg

Όλοι κατά καιρούς προσπαθείτε ή έχετε προσπαθήσει στο παρελθόν να χάσετε βάρος και επίσης όλοι έχετε διαβάσει συμβουλές στα περιοδικά, στο διαδίκτυο ή έχετε ακούσει τις «πολύτιμες» συμβουλές των φίλων σας. Οι οποίοι έχασαν κιλά ως δια μαγείας και χωρίς να κοπιάσουν. Όμως, όταν τις ακολουθείτε διαπιστώνετε ότι όχι μόνο δεν χάνετε κιλά, αλλά παίρνετε κιόλας! Μάθετε ποιες είναι οι χειρότερες συμβουλές απώλειας βάρους, που αυξάνουν τα νούμερα της ζυγαριάς σας!

  • Μη τρώτε ποτέ μετά τις 20:00

Πόσες φορές έχετε ακούσει ότι πρέπει να σταματήσετε να τρώτε στις 20:00 το βράδυ, εφόσον θέλετε να χάσετε βάρος; Τι ώρα θα σταματήσετε να τρώτε, δεν έχει σχέση με το πόσα κιλά θα χάσετε ή θα πάρετε. Αυτό που έχει σημασία είναι πόσες θερμίδες παίρνετε και πόσες καίτε μέσα στην ημέρα. Έτσι αντί να ακούτε το στομάχι σας να διαμαρτύρεται στις εννιά το βράδυ και να μη μπορείτε να κάνετε τίποτα, μάθετε να υπολογίζετε τις ημερήσιες θερμίδες σας.

  • Να ζυγίζεστε καθημερινά

Δευτέρα είστε 67 κιλά, τη Τρίτη είστε 68, και την Τετάρτη είστε 69! Οι διακυμάνσεις αυτές έχουν να κάνουν με το πόσο νερό κρατάει το σώμα σας, αλλά και με τη λειτουργία του πεπτικού σας συστήματος. Αν και είναι εντελώς φυσιολογικές, ωστόσο μπορεί να σας αποθαρρύνουν και να σταματήσετε τη προσπάθεια.

  • Το μόνο που χρειάζεται για να χάσετε βάρος είναι αερόβια άσκηση

Αν και η άσκηση είναι πολύ σημαντική στη προσπάθεια απώλειας κιλών, ωστόσο δεν αρκεί από μόνη της. Είναι σημαντικό να γυμνάζεστε και να ακολουθείτε ταυτόχρονα μια ισορροπημένη διατροφή, αλλά επίσης να περιλαμβάνετε εκτός από αερόβιες ασκήσεις και μυϊκή ενδυνάμωση. Και αυτό γιατί όταν δυναμώνετε τους μύες, βοηθάτε στην αύξηση του μεταβολισμού.

  • Κόψτε όλους τους υδατάνθρακες

Μπορεί να έχετε ακούσει ότι οι δίαιτες, που περιλαμβάνουν μόνο πρωτεΐνη, οδηγούν σε μια γρήγορη μείωση σωματικού βάρους. Μπορεί στην αρχή να είναι έτσι, όμως μακροπρόθεσμα τα κιλά θα ξαναγυρίσουν και ενδέχεται να είναι περισσότερα. Επίσης, οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό, αφού παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα. Αντί να λέτε «όχι» σε όλους τους υδατάνθρακες, περιορίστε τους επεξεργασμένους, όπως είναι τα γλυκά, τα πατατάκια, τα λευκά ζυμαρικά.

  • Όσο ασκείστε, δεν χρειάζεται να προσέχετε τι τρώτε

Αν πιστεύετε ότι 60 λεπτά προπόνησης θα σας δώσει το πράσινο φως για να φάτε μια πίτσα ή τα αγαπημένα σας μπισκότα, τότε κάνετε λάθος. Ο έλεγχος της μερίδας του φαγητού είναι πολύ σημαντικός, ακόμα και όταν ασκήστε, γιατί μπορεί να σας οδηγήσει σε μια αναπάντεχη αύξηση κιλών.

  • Να παραλείπετε γεύματα για να γλιτώσετε θερμίδες

Αυτή η συμβουλή μπορεί να σας ακούγετε σωστή και ότι θα λειτουργήσει, όμως δεν είναι αλήθεια. Αν ακολουθείτε μια υποθερμική δίαιτα, τότε ο μεταβολισμός μειώνεται σιγά σιγά και έτσι η απώλεια βάρους γίνεται δύσκολη υπόθεση.

  • Μη τρώτε λιπαρά

Η μόδα που επικρατούσε τη δεκαετία του '90 απαγόρευε την κατανάλωση των λιπαρών. Όμως, υπάρχουν και υγιή λίπη, όπως είναι το αβοκάντο, το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, που μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά.