Τι σνακ να τρώτε πριν πάτε για ύπνο

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή, 02 Ιουνίου 2017
tartines-gourmandes-2-682x1024.jpg

Ένα μπολ με γάλα και μπανάνα. Αυτή η επιλογή είναι μια πηγή βιταμίνης D και ασβεστίου. Τα δύο αυτά θρεπτικά συστατικά βοηθάνε να έχετε έναν ποιοτικό ύπνο. Επιπλέον, προσθέτοντας την μπανάνα, παρέχετε στον οργανισμό σας μαγνήσιο και βιταμίνη Β6, που βοηθάνε στη παραγωγή της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή για τη χαλάρωση. Τέλος, η μπανάνα περιέχει φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να σας φουσκώνει, χωρίς να παίρνετε πολλές θερμίδες.

Διαβάστε επίσης: Έξυπνα κόλπα για να μειώσετε τις θερμίδες από το βραδινό σας

Ψωμί ολικής άλεσης με τυρί χαμηλά σε λιπαρά και ένα ακτινίδιο. Αυτός ο συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, σας βοηθάει να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Επίσης, το τυρί που είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, σταματάει το αίσθημα της πείνας και συμβάλλει στη δημιουργία της παραγωγής ενός αμινοξέος, της τρυπτοφάνης, που σας ηρεμεί και σας χαλαρώνει.

Κεράσια με φιστίκια. Τα κεράσια έχουν λίγες θερμίδες και είναι πλούσια σε μελατονίνη, ένα συστατικό που παίζει σημαντικό ρόλο στην διατήρηση του σωστού ρυθμού ύπνου. Από την άλλη, τα φιστίκια περιέχουν τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, που τα καθιστούν την πιο κατάλληλη βραδινή τροφή. Ο συνδυασμός σίγουρα θα ικανοποιήσει όποια λιγούρα και αν έχετε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα