Οι πιο γρήγοροι τρόποι για να απαλλαγείτε από τη φουσκωμένη κοιλιά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή, 01 Δεκεμβρίου 2017
23101751-1505283016218130-8326472141193084928-n.jpg

Μασήστε τη τροφή σας τουλάχιστον 30 φορές. Μπορεί να νομίζετε ότι τρώτε αργά, αλλά πιστέψτε με κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το φαγητό πρέπει να αναμιγνύεται με αρκετό σάλιο. Επίσης όταν μασάτε πολλές φορές διεγείρετε την έκκριση ενζύμων που απαιτούνται για τη σωστή πέψη και επίσης καταπίνετε λιγότερο αέρα. Η αδιάσπαστη τροφή μπορεί αν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο έντερο, όπως είναι η πρησμένη κοιλιά.

Εντάξτε τον κουρκουμά στη διατροφή σας. Αυτό το μπαχαρικό εκτός ότι είναι αντιοξειδωτικό, βοηθάει επίσης στην καλή λειτουργία της πέψης. Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού (σε οποιαδήποτε μορφή) στο νερό, το τσάι, το χυμό, ή σε ένα smoothie.

Διαβάστε εδώ: 4 βραδινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά

Δοκιμάστε να πάρετε προβιοτικά. Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που ζούνε στο έντερό μας και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Εάν υποφέρετε από φούσκωμα δοκιμάστε να πάρετε προβιοτικά σε συμπλήρωμα. Επίσης ελέγξτε μήπως έχετε κάποια δυσανεξία, όπως στο γάλα και έτσι η αντικατάσταση γάλακτος χωρίς λακτόζη θα διώξει το φούσκωμα.

Καταναλώσετε τροφές που είναι πλούσιες σε νερό, όπως τα σπαράγγια, γιατί δρουν διουρητικά. Απλά βεβαιωθείτε ότι δεν προσθέτετε πολύ αλάτι, γιατί μπορεί να σας δημιουργήσει κατακρατήσεις και να μην έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μη μασάτε τσίχλα. Εδώ κάπως μπερδεύονται τα πράγματα γιατί ενώ η τσίχλα μπλοκάρει το αίσθημα της πείνας, από την άλλη μπορεί να οδηγήσει σε φουσκωμένη κοιλιά, λόγω της κατάποσης του αέρα. Αν δεν σας βοηθάει η τσίχλα στο να μειωθούν οι λιγούρες τότε καλύτερα να την αποφεύγετε.

Και εάν καμία από τις παραπάνω συμβουλές δεν λειτουργήσουν τότε δείτε μήπως χρειάζεται να χάσετε κιλά και να αυξήσετε τη σωματική δραστηριότητα. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα