Με αυτούς τους τρόπους θα χάσετε όλα τα περιττά κιλά στην εμμηνόπαυση

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Με αυτούς τους τρόπους θα χάσετε όλα τα περιττά κιλά στην εμμηνόπαυση

Όταν μια γυναίκα μπαίνει στην εμμηνόπαυση νιώθει ότι χάνει τον έλεγχο του σώματός της. Αυτό το συναίσθημα δεν πρέπει να σας ξαφνιάζει, αφού τη συγκεκριμένη περίοδο το σώμα σας αλλάζει, γι αυτό και είναι η κατάλληλη στιγμή να φροντίσετε ακόμα περισσότερο τον εαυτό σας και να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές στον τρόπο ζωής.

Κατά μέσο όρο οι γυναίκες φτάνουν στην εμμηνόπαυση στην ηλικία των 51, αλλά μπορεί και να συμβεί νωρίτερα ή αργότερα. Τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης ποικίλλουν ανάλογα με κάθε γυναίκα. Τα πιο κοινά περιλαμβάνουν τις εξάψεις, τις νυχτερινές εφιδρώσεις, την αύξηση του σωματικού βάρους, την αποθήκευση λίπος στην περιφέρεια και τις μεταβολές της διάθεσης. Ωστόσο ορισμένες γυναίκες περνούν την εμμηνόπαυση χωρίς συμπτώματα.

Διαβάστε εδώ: Οι ειδικοί μας δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για να χάσουμε τα περιττά κιλά

Τι προκαλεί την εμμηνόπαυση; Οι ορμόνες. Οι ωοθήκες παράγουν λιγότερα οιστρογόνα και προγεστερόνη δυο από τις κυριότερες ορμόνες για την αναπαραγωγή. Καθώς πέφτουν τα επίπεδα των οιστρογόνων, αρχίζει η μετάβαση στην εμμηνόπαυση και τα πρώτα συμπτώματα.

Πώς θα χάσετε κιλά στην εμμηνόπαυση

Όπως σε κάθε στιγμή στη ζωή της γυναίκας δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις, όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους. Υπάρχουν όμως τρόποι για να κάνετε πιο εύκολη την απώλεια κιλών.

Να είστε σωματικά δραστήριες. Μπορεί να σας ακούγεται παρωχημένο, όμως κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης οι περισσότερες γυναίκες δεν κινούνται σχεδόν καθόλου και αυτό έχει αντίκτυπο στο σωματικό βάρος. Οι ενήλικες  πρέπει να κάνουν τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Η άσκηση δεν σημαίνει απαραίτητα επισκέψεις στο γυμναστήριο. Και αυτό γιατί μπορείτε να είστε ενεργές στις καθημερινές σας δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα να παίρνετε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα, να παρκάρετε πιο μακριά από τον προορισμό σας, να πηγαίνετε για πεζοπορία ή για τζόκινγκ.

Διαβάστε εδώ: Το ένα πράγμα που μπορεί να μειώσει τη διάρκεια ζωής μέχρι και 10 χρόνια

Να αποφεύγετε τις μεγάλες ποσότητες φαγητού. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε μικρότερα πιάτα μια μπολ. Επίσης να μαγειρεύετε συχνά στο σπίτι για να έχετε τον έλεγχο του τι τρώτε. Όταν πηγαίνετε έξω για φαγητό, να προσέχετε τις επιλογές σας και καλό είναι να αφήνετε λίγο φαγητό στο πιάτο σας.  Επιλέξτε φαγητά που περιλαμβάνουν λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως.

Να αυξήσετε την κατανάλωση των λαχανικών, των φρούτων, των δημητριακών ολικής άλεσης, των γαλακτοκομικών χαμηλά σε λιπαρά και άπαχων πρωτεϊνών. Γενικά να προτιμάτε τροφές που είναι χαμηλές σε θερμίδες και να μειώσετε την κατανάλωση του αλκοόλ. Τέλος αυτό που είναι σημαντικό να θυμάστε είναι ότι δεν μπορείτε να τρώτε το ίδιο με όταν ήσασταν είκοσι ετών. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

Don't Miss