Αυτές οι μικρές συνήθειες είναι επιστημονικά αποδεδειγμένες πως θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Αυτές οι μικρές συνήθειες είναι επιστημονικά αποδεδειγμένες πως θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

Πολλοί άνθρωποι όταν θέλουν να χάσουν κιλά καταφεύγουν σε ακρότητες και καταπιέζουν τόσο πολύ τον εαυτό τους που στο τέλος τα παρατάνε. Όμως η απώλεια βάρους δεν πρέπει να είναι σαν καταναγκαστικά έργα, ούτε χρειάζεται να σας προκαλεί άγχος.

Υπάρχουν μικρές συνήθειες που εάν τις ακολουθήσετε θα σας βοηθήσουν να χάσετε όλα τα περιττά κιλά χωρίς άγχος.

Διαβάστε εδώ: Το ένα πράγμα που μπορεί να μειώσει τη διάρκεια ζωής μέχρι και 10 χρόνια

Κρατήστε ένα ημερολόγιο τροφίμων.

Τι πρέπει να κάνετε; Απλά να καταγράφετε τι τρώτε. Μπορεί να σας φαίνεται ανούσιο, όμως το ημερολόγιο τροφίμων είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Μελέτες έχουν δείξει πως η τήρηση ενός ημερολογίου τροφίμων βοηθάει στην αλλαγή των καθημερινών συνηθειών προς το καλύτερο, με αποτέλεσμα τη σημαντική απώλεια βάρους. Σκεφτείτε το ημερολόγιό σας ως ένα φίλο που δεν θα σας αφήσει να εγκαταλείψετε τον αγώνα σας για την απώλεια κιλών. Για παράδειγμα μπορεί να μη θυμάστε εάν φάγετε όλη ή τη μισή σοκολάτα και μπορεί να αναρωτιέστε γιατί δε χάνετε κιλά. Το γράψιμο όμως θα λύσει όλες σας τις απορίες.

Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

Κι όμως αυτή η απλή συνήθεια σας βοηθάει να χάσετε κιλά. Ο εγκέφαλος συγχέει τη δίψα με τη πείνα, που σημαίνει ότι πολλές φορές καταλήγετε να τρώτε ό,τι υπάρχει στο ψυγείο, ενώ στην πραγματικότητα διψάτε.  Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα. Θα αποτρέψετε την αφυδάτωση και θα περιορίσει την υπερκατανάλωση.

Διαβάστε εδώ: Οι ειδικοί μας δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για να χάσουμε τα περιττά κιλά

Καταναλώστε περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Το έχω αναφέρει πολλές φορές και θα το αναφέρω ακόμα μια: Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών βοηθάει στην απώλεια κιλών. Αντί να προσπαθείτε να απαρνηθείτε όλες τις αγαπημένες σας τροφές, προσπαθήστε απλά να αυξήσετε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Θα έχετε περισσότερη ενέργεια και θα νιώθετε φουσκωμένοι για πολλές ώρες.

Να κινείστε όσο πιο πολύ μπορείτε.

Η γυμναστική σε συνδυασμό με την ισορροπημένη διατροφή είναι το μυστικό για να χάσετε τα κιλά που σας ταλαιπωρούν. Εάν δεν θέλετε να πάτε γυμναστήριο, απλά μπορείτε να περπατάτε κάθε μέρα ή να ξεκινήσετε ένα άθλημα. Αυτό που έχει σημασία είναι να κρατάτε το σώμα σας σε εγρήγορση. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

Don't Miss