CELEBRITIES

Naomi Watts: «Μετά τα 40 η καριέρα στο Hollywood τελειώνει, γιατί δεν θέλει να σε γ@μήσει κανείς»


Κλέλια Φατούρου

4 Οκτωβρίου 2022

Naomi Watts: «Μετά τα 40 η καριέρα στο Hollywood τελειώνει, γιατί δεν θέλει να σε γ@μήσει κανείς»
Instagram/Naomi Watts
Η Naomi Watts διέψευσε εκείνους που της είπαν την ατάκα, και αυτή είναι μόνο η αρχή

Η Naomi Watts έχει αναλάβει προσωπικά το θέμα εμμηνόπαυση και το πηγαίνει πάρα πολύ σωστά. Το beauty/wellness brand της, Stripes, που κάνει πρεμιέρα στις 18 Οκτωβρίου, υπόσχεται ότι δίνει λύσεις για τη φάση της εμμηνόπαυσης και περιεμμηνόπαυσης, και η ηθοποιός, ως κεντρικό πρόσωπο, στέλνει αισιόδοξα μηνύματα.

Το χιουμοριστικό της βίντεο για όλα όσα αποκτά μία γυναίκα όταν χάνει την περίοδό της, απενοχοποιεί τη φάση από την οποία περνούν όλες οι γυναίκες. Από ό,τι φαίνεται όμως, ο ηλικιακός ρατσισμός, κυρίως στις γυναίκες, ξεκινά πολύ πριν την εμμηνόπαυση. Όταν η Watts έκανε τεράστια επιτυχία στο Mulholland Drive, το 2001, όταν ήταν ακόμη 33 χρονών, τη θεωρούσαν ήδη ηλικιωμένη.

«Μου είπαν ότι πρέπει να βιαστώ να κάνω πολλά γιατί όλα τελειώνουν στα 40, όταν γίνεσαι μη γ@μήσιμη. Κι εγώ αναρωτήθηκα τι σημαίνει αυτό. Και μετά το σκέφτεσαι και καταλαβαίνεις ότι στο λένε επειδή μετά τα αναπαραγωγικά όργανα δεν λειτουργούν, δεν είσαι σέξι, και δεν σε προσλαμβάνουν. Με έκανε έξαλλη».

Η ιστορία βέβαια τους διέψευσε πανηγυρικά, αφού 21 χρόνια μετά, η Naomi Watts είναι 54 χρονών, έχει δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ, δεκάδες βραβεία υποκριτικής και ένα app που απευθύνεται σε αμέτρητες γυναίκες. Η ίδια εξάλλου ήρθε αντιμέτωπη με την εμμηνόπαυση νωρίτερα από τον μέσο όρο, στα 45 της. Όπως συνέβη και στη μητέρα της, η οποία δεν μοιράστηκε μαζί της περισσότερες πληροφορίες.

Η Naomi ένιωσε ντροπή όταν της συνέβη και δεν μιλούσε πολύ για αυτό. «Ακόμα κι όταν το τολμούσα, οι άνθρωποι ένιωθαν άβολα ή γελούσαν. Είχα νυχτερινή εφίδρωση και σε συνδυασμό με δύο πολύ μικρά παιδιά, πέρασα δύσκολα. Ήθελα να φτιάξω κάτι που θα επιτρέπει να μιλούν στις γυναίκες με άνεση. Ο μισός πληθυσμός θα περάσει κάποια στιγμή από εμμηνόπαυση. Η αποστολή του brand είναι να βάλει ένα τέλος στο στίγμα, τη σύγχυση, το μυστήριο και στους μύθους. Πλέον ζούμε περισσότερα χρόνια και περνάμε ολόκληρες δεκαετίες μετά την εμμηνόπαυση».