UPDATE #NOW

Η Naomi Watts διαλύει το ταμπού της εμμηνόπαυσης με το νέο της brand, που κάνει πρεμιέρα σήμερα


Κλέλια Φατούρου

18 Οκτωβρίου 2022

Η Naomi Watts διαλύει το ταμπού της εμμηνόπαυσης με το νέο της brand, που κάνει πρεμιέρα σήμερα
Instagram/Iamstripes
Η Naomi Watts μάς βοηθά να απενοχοποιήσουμε ένα θέμα που παραμένει ταμπού

Σήμερα, 18 Οκτωβρίου, η Naomi Watts μάς δίνει και επίσημα το Stripes, το beauty & wellness brand που δημιουργήθηκε με στόχο να απενοχοποιήσει την εμμηνόπαυση. Ένα θέμα που κάπως παραμένει ταμπού και προκαλεί ντροπή, αν και θα συμβεί στους μισούς ανθρώπους, κάποια στιγμή στη ζωή της.

Η επιλογή της σημερινής μέρας δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού είναι η Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης και έχει απόλυτα συμβολικό χαρακτήρα για το λανσάρισμα του Stripes. Ήρθε η ώρα να εξοικειωθούμε με την εμμηνόπαυση, να ανακαλύψουμε προιόντα που βοηθούν στη διαδικασία, όπως δροσιστικό face mist, ενυδατικό gel για τον κόλπο και συμπληρώματα προβιοτικών.

Η 53χρονη ηθοποιός λάτρευε πάντα τη φροντίδα του δέρματος και το wellness, αλλά ήρθε η ώρα που δεν μπορούσε να ταυτιστεί με τις γυναίκες που έβλεπε. «Μέσα από τις ιστορίες που διηγείσαι, δημιουργείς τη δύναμη που χρειάζεται για να αλλάξουν τα πράγματα. Είναι ένα θέμα που χρειάζεται ανάλυση και καινοτομία, γιατί είναι μία φάση ζωής που δεν θα έπρεπε να ταυτίζεται με το τέλος».

Η δημιουργία του Stripes συνέπεσε με τη δική της σωματική και συναισθηματική μετάβαση. «Είναι απλώς η δική μου ιστορία για το πόσο εκνευρισμένη και μόνη ένιωθα τότε που είχα μόλις περάσει τα 40 και είχα μόλις κάνει τα παιδιά μου. Είχα βγει από μία άλλη φάση ντροπής σε σχέση με τη γονιμότητα και δεν ήθελα να το ξαναζήσω. Δεν ήξερα πώς να μιλήσω στους φίλους μου για αυτό. Και όταν το έκανα, δεν υπήρχε ανταπόκριση».

Το Stripes δεν απευθύνεται μόνο στις γυναίκες που μπαίνουν σε εμμηνόπαυση, αλλά και στις πολύ νεότερες που κάποια στιγμή θα φτάσουν εκεί. Η ίδια μίλησε στο Harper's Bazaar και παραδέχτηκε ότι τα πρώτα στάδια ήταν πολύ πιο δύσκολα, με τα ορμονικά ups and downs. «Αυτός ο κώδικας σιωπής περνά από γενιά σε γενιά και μάς μαθαίνει να το αντιμετωπίζουμε μόνες μας. Το ότι δεν υπάρχει καμία παιδεία, στέλνει το μήνυμα ότι μετά την εμμηνόπαυση, είμαστε αόρατες. Και αυτό είναι ανωμαλία».

Το δικό της self care για την εμμηνόπαυση είναι οι συζητήσεις με φίλους. Υπάρχει ακόμα τόσο έδαφος που πρέπει να καλυφθεί, επομένως οι ανταλλαγές απόψεων με φίλους είναι η καλύτερη φροντίδα. Και το χιούμορ, όπως αποδεικνύουν και τα βίντεο του Stripes, όπου υπάρχει μπόλικος αυτοσαρκασμός, ακόμα και στα προιόντα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρία Amyris.

Θυμάται τις εποχές όπου της έλεγαν ότι μετά τα 40, οι γυναίκες θα έπρεπε να εξαφανίζονται, αλλά θεωρεί ότι το Ίντερνετ έχει βοηθήσει πολύ στο να εξελιχθούν τα πράγματα. «Ειδικά για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση που παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους και μαθαίνουν να υπερασπίζονται τον εαυτό τους».