Είχα τη συνήθεια να τσιμπολογάω μετά το βραδινό γεύμα μέχρι που άρχισα να κάνω αυτό το απλό πράγμα

Τζουλιάννα Καρνέζη
Πέμπτη 30 Μάιος 2019
tina-dawson-1600964-unsplash.jpg

Το φαγητό είναι πολύ σημαντικό για εμένα, τόσο γιατί παρέχει ενέργεια και θρεπτικά συστατικά στο σώμα, όσο γιατί αποτελεί μια απόλαυση. Όμως τώρα τελευταία έπιανα τον εαυτό μου να σκέφτεται το φαγητό περισσότερο από ότ,ι έπρεπε. Μάλιστα αρκετά βράδια μετά το γεύμα ήθελα απεγνωσμένα να τσιμπολογήσω κάτι. Αυτή η συνήθεια είχε σαν αποτέλεσμα να πάρω κιλά και να μη νιώθω άνετα με το σώμα μου.

Κάτι όμως έπρεπε να κάνω για να σταματήσω τα τσιμπολογήματα. Και τελικά βρήκα αυτό που με βοήθησε να απαλλαγώ από τις βραδινές λιγούρες. 

Διαβάστε εδώ: Αυτά τα σημάδια δείχνουν ότι έχετε προβλήματα στους νεφρούς

Τι έκανα; Πολύ απλά ξεκίνησα τον περίπατο. Με το που άρχισε ο καιρός να γίνεται καλός, αντί να πηγαίνω στην κουζίνα, ξεκίνησα να βγαίνω έξω και να περπατάω. Αυτή η αλλαγή σκηνικού με βοήθησε να ξεχάσω το φαγητό και παράλληλα έκανα και κάτι καλό για το σώμα μου. Επίσης με το που ξεκίνησα το περπάτημα εκτός ότι έτρωγα λιγότερο, κατάφερα να κοιμάμαι καλύτερα τα βράδια και να ξυπνάω πιο ξεκούραστη το πρωί.

Διαβάστε εδώ: Γιατί δεν πρέπει να κόψετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας

Εάν λοιπόν και εσείς έχετε την ίδια συνήθεια που είχα και εγώ -να τσιμπολογάτε μετά το δείπνο- βρείτε έναν τρόπο να βγείτε από την κουζίνα. Το μυστικό είναι να κάνετε κάτι που σας αρέσει με σκοπό να μη σκέφτεστε το φαγητό. Ίσως ξεκινήσετε να ζωγραφίζετε ή να κάνετε μια βόλτα με τους φίλους σας. Ίσως πάλι προτιμάτε να καθίστε στη βεράντα διαβάζοντας ένα μυθιστόρημα ή να κάνετε μερικά λεπτά γιόγκα.

Σίγουρα είναι δύσκολο αρχικά να υιοθετήσετε αυτή τη νέα συνήθεια και να μείνετε έξω από την κουζίνα. Αλλά μετά από λίγο καιρό θα δείτε μεγάλη διαφορά τόσο στο σώμα σας όσο και στη ψυχολογία σας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

TRENDING ARTICLES