AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι 3 κλασικές συνήθειες που καταστρέφουν τον ύπνο σου


JTeam

23 Αυγούστου 2022

Οι 3 κλασικές συνήθειες που καταστρέφουν τον ύπνο σου
Pexels/Cottonbro
Μήπως τις κάνεις και δεν το έχεις καταλάβει;

Μπορεί να σου συμβαίνει πολύ συχνά. Ξαπλώνεις να κοιμηθείς ενώ είσαι ήδη πολύ κουρασμένη, αλλά ο ύπνος δεν έρχεται ποτέ. Και το επόμενο πρωί σηκώνεσαι να πας για δουλειά αλλά νιώθεις σαν να έχεις ένα τεράστιο hangover.

Ποιες είναι οι πιο κλασικές συνήθειες που είναι ικανές να καταστρέψουν τον ύπνο σου;

Σηκώνεσαι για τουαλέτα

Είναι πολλοί οι άνθρωποι που σηκώνονται μέσα στη νύχτα επειδή πρέπει να επισκεφθούν την τουαλέτα. Τα αίτια είναι ότι ήπιες πολύ νερό πριν ξαπλώσεις ή κάτι πιο σοβαρό, όπως ο διαβήτης. Και μετά γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αποκοιμηθείς. Προσπάθησε να μειώσεις την ποσότητα νερού και να πίνεις όσο νωρίτερα γίνεται.

Άγχος

Είναι ένας φαύλος κύκλος. Το άγχος χειροτερεύει την ποιότητα του ύπνου και ο κακός ύπνος χειροτερεύει την ψυχική υγεία. Όταν το πρόβλημα επιδεινώνεται, η μόνη βοήθεια έρχεται από ειδικό. Η κλασική εναλλακτική είναι ο διαλογισμός πριν τον ύπνο.

Κινητό πριν τον ύπνο

Χρειάζεται να πούμε περισσότερα. Όταν είσαι μονίμως μπροστά από μία οθόνη με social media, ειδοποιήσεις και μέιλ, το μόνο που καταφέρνεις είναι να καταπιέζεις τη μελατονίνη, την ορμόνη που σε βοηθά να κοιμηθείς και να αυξήσεις τα επίπεδα του άγχους σου, ειδικά αν κάνεις doomscrolling. Φρόντισε να μείνεις μακριά από το κινητό δύο ώρες πριν τον ύπνο.