WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα 5 σνακ που θα σας χορτάσουν περισσότερο απ' όσο νομίζετε


Τζουλιάννα Καρνέζη

6 Σεπτεμβρίου 2022

Τα 5 σνακ που θα σας χορτάσουν περισσότερο απ' όσο νομίζετε
pexels
Η μέρα είναι πολύ καλύτερη με σνακ. (Έχω δίκιο;) Τα σνακ είναι ένας τρόπος για να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ των γευμάτων.

Μπορούν να σας δώσουν μια επιπλέον έκρηξη της τόσο αναγκαίας ενέργειας για να σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας ή να κρατήσετε μακριά την πείνα καθώς περιμένετε να επιστρέψετε στο σπίτι εγκαίρως για το δείπνο.

Γι' αυτό και παρακάτω θα δείτε 5 υγιεινά σνακ που είναι πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και πιο χορταστικά από ό,τι θα περιμένατε.

Τυρί

Το τυρί επικρίνεται συχνά επειδή είναι πλούσιο σε λιπαρά, αλλά το λίπος είναι πηγή ενέργειας. Επιπλέον, το τυρί είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, η οποία μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους όταν συνδυάζεται με υδατάνθρακες. Συνδιάστε τυρί με κράκερ ή με φρούτα για ένα χορταστικό σνακ μεταξύ των γευμάτων.

Μαύρη σοκολάτα

Θέλετε κάτι γλυκό; Δοκιμάστε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας. Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φλαβανόλες και μέταλλα, η μαύρη σοκολάτα (85% ή υψηλότερη) είναι ένα εύκολο υγιεινό σνακ που μπορείτε να το απολαύσετε μόνο του ή να το συνδυάσετε με άλλα αγαπημένα σας τρόφιμα.

Η μαύρη σοκολάτα συνδυάζεται τέλεια με τροφές όπως:

  • Αμύγδαλα

  • Μπανάνες

  • Αποξηραμένα αχλάδια

  • Σταφύλια

  • Πορτοκαλί

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι ένας εύκολος τρόπος για να προσθέσετε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Επιπλέον, αποτελούν εξαιρετική επιλογή όταν το αγαπημένο σας φρέσκο ​​φρούτο είναι εκτός εποχής ή δεν είναι διαθέσιμο.

Ποπ κορν

Όταν σκέφτεστε το ποπ κορν, μπορεί να μην σκέφτεστε πάντα τα διατροφικά οφέλη. Αλλά αποδεικνύεται ότι αποτελεί ένα υγιεινό σνακ. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι δημητριακό ολικής αλέσεως και τα δημητριακά ολικής αλέσεως με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες έχουν συνδεθεί με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη, ορισμένων μορφών καρκίνου και άλλων προβλημάτων υγείας.

Ένα φλιτζάνι απλό ποπ κορν περιέχει το 5% της ημερήσιας συνιστώμενης αξίας φυτικών ινών και είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες. Οι πολυφαινόλες είναι ένα αντιοξειδωτικό που έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και ορισμένων τύπων καρκίνου

Βούτυρο ξηρών καρπών

Το βούτυρο ξηρών καρπών, όπως το φυστικοβούτυρο , είναι χορταστικό λόγω της περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνες και λιπαρά. Είναι επίσης μια καλή πηγή πολλών βιταμινών και μετάλλων, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης Ε. Για ένα εύκολο υγιεινό σνακ, δοκιμάστε να συνδυάσετε μια μερίδα φυστικοβούτυρο (2 κουταλιές της σούπας) με ένα μήλο σε φέτες.

Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα ψαχουλεύετε στην κουζίνα σας αναζητώντας ένα υγιεινό και χορταστικό σνακ, επιλέξτε ένα από αυτά τα παραπάνω. Το στομάχι σας (και οι γευστικοί σας κάλυκες) θα σας ευχαριστούν.