CELEBRITIES MEN’S POINT

Σανίδα: Η ιδανική διάρκεια και γιατί επιβάλλεται να κάνεις


JTeam

24 Ιουνίου 2022

Σανίδα: Η ιδανική διάρκεια και γιατί επιβάλλεται να κάνεις
pexels/andrea piacquadio
Η ιδανική διάρκεια και πώς θα την κάνεις

Η σανίδα, ή plank αν προτιμάς, είναι η κλασική άσκηση που υπάρχει σχεδόν σε κάθε πρόγραμμα γυμναστικής. Έχει αμέτρητες παραλλαγές και όλοι μπορούν να την κάνουν, ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκονται.

Γιατί η σανίδα είναι απαραίτητη;

Η σανίδα επικεντρώνεται στον κορμό, επομένως αυξάνει την ισορροπία και σταθερότητα σε όλη την περιοχή μεταξύ των ώμων και των γοφών. Αυτό δημιουργεί κοιλιακή πίεση, προκειμένου να προστατευτεί η σπονδυλική στήλη. Τέλος, είναι σημαντικό γιατί θα χρειαστεί να επαναλάβεις αυτή τη στάση σώματος σε πολλές άλλες ασκήσεις.

Πόσο πρέπει να διαρκεί μία σανίδα;

Κόντρα σε αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι προτιμότερο να κάνεις σωστά σανίδα για 30 δευτερόλεπτα, παρά 5 λεπτά και λάθος. Η ιδανική διάρκεια είναι αυτή που σου επιτρέπει να διατηρείς υψηλή ένταση, που λογικά δεν θα είναι πάνω από 1 λεπτό.

Πώς να την κάνεις σωστά

Ξάπλωσε μπρούμυτα στο έδαφος και τοποθέτησε τους αγκώνες ακριβώς κάτω από τους ώμους. Τέντωσε τα πόδια και ρίξε το βάρος στους αγκώνες και τα δάχτυλα των ποδιών. Σφίξε γλουτούς και κορμό για φουλ ένταση. Η πλάτη θα πρέπει να κάνει μία ευθεία γραμμή ενώ το πρόσωπο να κοιτάζει κάτω.