ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Το 2023 σύμφωνα με το Lyst: Miu Miu, Loewe, Succession, Μπιγιονσέ και Ριάνα στις πρώτες θέσεις


Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα

29 Νοεμβρίου 2023

Το 2023 σύμφωνα με το Lyst: Miu Miu, Loewe, Succession, Μπιγιονσέ και Ριάνα στις πρώτες θέσεις
Instagram/succession
Τι μας επηρέασε μέσα στο 2023 περισσότερο, τι μας άρεσε περισσότερο και τι ψάξαμε περισσότερο σύμφωνα με το Lyst

Και το βραβείο πάει στη Miu Miu! Το ιταλικό brand, σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Lyst σε 200.000.000 καταναλωτές τους τελευταίους 12 μήνες, είναι το πιο hot brand του 2023. Και μιλάμε για μια τιμή που του γίνεται δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και μπράβο του.

Με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 39% κάθε χρόνο, η Miu Miu είναι στα καλύτερά της με σωστές συνεργασίες και με καμπάνιες που συζητήθηκαν και ενέπνευσαν, με πρωταγωνίστριες διάφορα It girls, όπως η Τζίτζι Χαντίντ, το Έμμα Κορίν και η Κένταλ Τζένερ. Το Lyst παρατήρησε πως οι αναζητήσεις για κασμιρένια cardigans αυξήθηκαν κατά 12% ένα μόλις μήνα μετά την παρουσίαση της συλλογής του για τη σεζόν fall 2023 τον Μάρτιο και η ζήτηση για μπαλαρίνες αυξήθηκε κατά 75% μεταξύ μαρτίου και Σεπτεμβρίου. Το brand που ίδρυσε η Μιούτσια Πράντα πριν 30 χρόνια είναι επίσης υπεύθυνο για την τάση να φοριούνται τα εσώρουχα ως «εξώρουχα», ενώ οι αναζητήσεις για αυτό ανέβηκαν 257% 24 ώρες αφού το Έμμα Κορίν περπάτησε στην πασαρέλα της Miu Miu με το αστραφτερό εσώρουχο στο Παρίσι. Φυσικά και ξαναείδαμε το trend στις spring 2024 συλλογές, όπως του Tom Ford, της Khaite, της Chloé, της Stella McCartney και της Coach.

Το πιο hot luxury logo από την άλλη το έχει σύμφωνα με το Lyst πάντα, η Loewe. Οι αναζήσεις για την Anagram τσάντα-καλάθι ανέβηκαν κατά 170%, ενώ αν θυμάσαι το Anagram tank top ήταν το πιο hot προϊόν του 2ου μισού του 2023.

Όσον αφορά στα αξεσουάρ, το Lyst αναφέρει πως το 2023 ήταν η χρονιά του naked παπουτσιού. Η τάση εμφανίστηκε στις πασαρέλες της Loewe, της The Row, της Khaite, της Bottega Veneta, της Nensi Dojaka, της Chanel και της Stella McCartney. Οι mesh μπαλαρίνες του Alaïa προφανώς και ήταν το πιο hot naked παπούτσι, κάνοντας τα Adidas Samba -απλά- τα πιο hot sneaker με μια αναζήτηση κάθε 1,7 λεπτά. Αδιαμφισβήτητα η πιο hot τσάντα του 2023 ήταν η shoulder bag της Uniqlo, η οποία έχει ξεπουλήσει πάρα πολλές φορές σε πάρα πολλά χρώματα.

Εκτός όμως από μόδα, στο ετήσιο report του Lyst αναφέρονται και μερικές πολιτιστικές στιγμές, όπως το «Renaissance» tour της Μπιγιονσέ, το οποίο ήταν το tour με την μεγαλύτερη fashion επιρροή. Η Ριάνα με τον A$AP Rocky είναι το πιο hot fashion couple, με τον έρωτά τους για τον οίκο Bottega Veneta, να έχει αυξήσει τη ζήτηση για το brand κατά 35%. Δεν μπορεί να μείνει απ’ έξω η επιρροή της τηλεοπτικής σειράς «Succession», η οποία βοήθησε στην άνοδο του quiet luxury, οι digital καμπάνιες του Jacquemus, τα stealth wealth looks της Γκουίνεθ Πάλτροου στο δικαστήριο και το show της Versace στο Hollywood.

Έχουμε όμως και τα νέα αστέρια του Lyst με τον Κιτ Κόνορ να στέφεται rising star του 2023, με περισσότερες από 5,9 εκατομμύρια προβολές του hashtag #KitConnorFashion στο TikTok, ο Κιτ είναι το επόμενο Gen Z style icon. Η Dilara Findikoglu χαρακτηρίστικε από το Lyst ως το brand που πρέπει να δούμε. Οι αναζητήσεις του brand αυξήθηκαν κατά 89% ανά το χρόνο.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.